Arm arm 去玩完demo, 2 隻game 畫畫,喪屍,都半過鐘,結論系我hold住先800度四眼仔的可視範圍只在眼球中心 ...
sck 發表於 2016-5-10 19:03


或者呢樣野岩你用

https://item.taobao.com/item.htm ... ;abbucket=19#detail

TOP

本帖最後由 chrismok 於 2016-5-10 21:48 編輯

其實個DEAL 都搵笨, 點解要頭800個先有 GAME 跟.
你而家上HTC 訂都有GAME 跟架啦, 點解係香港先有QUOTA?
仲要係全球賣最貴.
西價西OFFER 咁都要食 不如去CSL 玩一轉先再決定.
我而家諗都係放棄等Oculus rift. 加埋哂 等埋oculus touch controller 可能都係7000.

我而hold 住左VIVE 同oculus rift個美國order.  
試左Vive 之後對比起DK2 無太大驚喜, 比我玩得3個字左右
仲要一開始個手掣就lost tracking, 玩zombie 個支槍明顯震震下, 左手flashlight 不停lost tracking.  
可能都係cut 左Vive 買oculus 算.

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-5-10 22:04 編輯
其實個DEAL 都搵笨, 點解要頭800個先有 GAME 跟.
你而家上HTC 訂都有GAME 跟架啦, 點解係香港先有QUOTA?
...
chrismok 發表於 2016-5-10 21:43


其實佢放機出黎試玩同埋呢個價好有用

我試玩完之後覺得真係抵買,於是望望個價就下定決心...買水貨

如果佢再唔放料出黎可能就會暫時放棄Vr了,所以今次算佢ok啦


另外問番ching係邊度試架?
我留意到佢拎出黎嗰部係Vive PRE,唔係賣街版本
唔知有冇分別(據說不大)
我自已玩呢,就毫無問題
除左玩嗰陣個頭盔因為隨便綁所以有少少向下跌,導致少少模糊
仲有個耳機易跌出黎(可能都係因為求其戴)之外
冇咩其他你講既問題出現

TOP

貨到香港提貨時俾全數運費
MGS2 發表於 2016-5-10 00:50



其實我想知佢vive係咪已經直接收足82X美金?
等佢出貨email再入番運單號碼去集運度?

TOP

其實我想知佢vive係咪已經直接收足82X美金?
等佢出貨email再入番運單號碼去集運度? ...
jacky1d01 發表於 2016-5-10 22:20



會收足829, 799+30(Local Shipping),等佢覆SHIPMENT資料,跟住係集運網頁入番D資料,等通知收貨

TOP

其實個DEAL 都搵笨, 點解要頭800個先有 GAME 跟.
你而家上HTC 訂都有GAME 跟架啦, 點解係香港先有QUOTA?
...
chrismok 發表於 2016-5-10 21:43


正常如果ROOM SETUP得好應該唔會TRACK唔到
我隻美水VIVE一開始都有類似問題
後來TUNE過BASE STATION擺位之後就冇事了

BTW如果唔急真係可以等下先買
而家太少GAME SUPPORT VIVE
佢送果3隻GAME真係玩15分鐘就唔想再玩
多數大GAME而家淨係SUPPORT OCULUS RIFT (可以用REVIVE但唔係100%兼容)
我諗玩多一陣就好快淨係用來睇戲算

TOP

正常如果ROOM SETUP得好應該唔會TRACK唔到
我隻美水VIVE一開始都有類似問題
後來TUNE過BASE STATION擺位 ...
wideview 發表於 2016-5-10 22:30


我都係咁唸,冇GAME玩真係冇咩意欲買。反而有D想買Oculus Rift(但炒價中),起碼平D (initial cost) 同多D Game 玩

TOP

回覆 387# jacky1d01

我係cwb CSL 個度試
PRE 同 唔PRE 應該係無分別.
我覺得一係佢個掣無電, 一係佢個掣有問題
如果因為佢個場太光係一個問題影響tracking,
但如果係tracking 問題, 個HEADSET 應該都會LAG, 又無問題.
咁既話我係好驚佢D QC 唔知得唔得....
水貨更加覺得危險.
係REDDIT 度睇佢出問題既機率好似都幾高
而且好多人唔小心撞壞個掣, 個base station 又話玩完第2日隻牛燒左
水貨難保養都唔知點算. 但我真係唔想食佢個西價
擺到明$8200 起碼最少有$800 $1000係個SALES 袋
唔係點解D sale 咁比心機

TOP

回覆 389# jacky1d01

應該係出貨先charge 你張card.
yes wait for 出貨之後入shipment number.
你係咪用buyxxxxxip?

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-5-10 22:44 編輯

回覆 393# chrismok


我尋日係旺角試,上去到佢仲教緊個"sales"點用呢舊野
佢環境真係幾光,可能會影響到個tracking

我個fd玩嗰陣,個手掣一開始detect唔到,要重啟手掣
之後冇問題
我自已玩就冇問題,打喪屍玩得幾high下

我覺得佢set場麻麻地

第一,佢冇將d人既畫面放落大屏幕,d人唔知佢玩緊乜,個個圍住個細mon仔係度睇
真係想sell就放出街外大mon啦,吸引下人啊嘛
第二,汗,如果上手汗大,下手就.....
第三,d人真係唔熟舊硬件

我諗佢過多排應該會有單個硬件賣
至於火牛仲易搞
睇手神啦,要壞,幾靚既野都可以一日壞

TOP