我反而想知 用WIFI 6 手指Work 唔Work , 因為某D原因 , 部Router 放出面 , 同房有一牆之隔 , 仲要係石屎 ...
netmen 發表於 2020-10-11 00:18 
我同你幾乎一樣case
首先結論係可以, 但有無必要就另計, 同埋setup上有可能麻煩
同埋手指比較易壞(我咁做燒左一隻5G手指, 之後出面router改左用ac56都正常收到866mbps
wifi6手指好貴覺得搏唔過
速度上VD點都食唔晒, 個人感覺機上AP個穩定性會好D, 少D stutter
latency無check過, 體感上會好少少
外國測試上Q2 wifi6増加既主要係穩定性同少少bitrate, 百頭去到百中
依家考慮緊淘張AX200+轉接黎試 |