其實有冇可能用電腦底板既AX wifi行AP mode
Quest直連PC不經router
會唔會latency再細少少
而且我router冇AX

TOP

其實有冇可能用電腦底板既AX wifi行AP mode
Quest直連PC不經router
會唔會latency再細少少
而且我router冇A ...
killer699 發表於 2020-10-11 12:46

當然得啦, 但係暫時測試ax同ac冇分別 , 只要上到某個bandwidth就ok , 咁快都冇用 因為data compressed咗。 留意番自己部pc夠唔夠快仲好

TOP

我反而想知 用WIFI 6 手指Work 唔Work , 因為某D原因 , 部Router 放出面 , 同房有一牆之隔 , 仲要係石屎  ...
netmen 發表於 2020-10-11 00:18



我同你幾乎一樣case
首先結論係可以, 但有無必要就另計, 同埋setup上有可能麻煩
同埋手指比較易壞(我咁做燒左一隻5G手指, 之後出面router改左用ac56都正常收到866mbps
wifi6手指好貴覺得搏唔過

速度上VD點都食唔晒, 個人感覺機上AP個穩定性會好D, 少D stutter
latency無check過, 體感上會好少少

外國測試上Q2 wifi6増加既主要係穩定性同少少bitrate, 百頭去到百中

依家考慮緊淘張AX200+轉接黎試

TOP

啱啱收到sms,銀行扣咗數,應該準備出貨

TOP

啱啱收到sms,銀行扣咗數,應該準備出貨
alancck 發表於 2020-10-12 16:15


same, 扣左$2324.22

TOP

啱啱收到sms,銀行扣咗數,應該準備出貨
alancck 發表於 2020-10-12 16:15



    +1

TOP

+1
F_Fillet 發表於 2020-10-12 06:03 PM



   mee too

TOP

已扣錢, 派送日期仍然是 21-27/Oct.

TOP

已扣錢, 派送日期仍然是 21-27/Oct.
kiyam 發表於 2020-10-12 18:26

me too

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

已扣錢, 派送日期仍然是 21-27/Oct.
kiyam 發表於 2020-10-12 18:26

+1////

TOP