別問我是誰 當前離線
進階會員
回覆 別問我是誰 無錢,又唔想後悔,諗咗一陣,覺得實用性唔大,但係望住我部電話,唔試VR又好似有啲浪 ... chromechan 發表於 2016-1-10 01:30
TOP
chromechan 當前離線
Moderator
回覆 別問我是誰 有啲決心,但係我又決定唔到邊一隻好啲 最平嘅有80-90RMB 俾多少少嘅就130-200RMB ... chromechan 發表於 2016-1-10 01:45
回覆 別問我是誰 睇完你嘅回覆,我決定咗睇埋班舖頭嘅客服點樣回覆我再決定 ... chromechan 發表於 2016-1-10 01:53
ckcleung 當前離線
student01 當前離線
中級會員
SSII 當前離線
GeneralShepherd 當前離線
有咩電影在手機裏會有得睇3D? student01 發表於 2016-1-10 09:14
回覆 GeneralShepherd 你有冇? 如果我睇電影得唔得? @4K屏幕 ... chromechan 發表於 2016-1-9 21:53