Q2係清過Q1, 不過都唔係好清, 咁想清會唔會買 HP Reverb G2好d
pockchop 發表於 2020-9-24 22:55 
買G2 要比多2倍幾錢 , 仲有 , 如要用盡G2開到最清 , 你部機同張顯示卡都要有返咁上下 , 條數又唔係咁計 , 個手掣就更輸 , 淨贏畫汁 , 只能講 , 目標客戶唔同 , 而且用cam 影入鏡頭同真正人眼睇到係有分別的 , cam會把像素影得清楚D , 但係人眼睇到的會降 , 如果按影片中的品質 , Q1跟本就係慘不忍睹 , 但實情又唔太覺有人投訴過Q1畫汁差喎 , 點都好 , 攪咁平仲有提升以經係交足功課有突 |