amazon仍然接單, 究竟係貨多到爆, 抑或係少人買呢...真係成謎

TOP

amazon仍然接單, 究竟係貨多到爆, 抑或係少人買呢...真係成謎
grxgr 發表於 2020-9-23 10:36



可能因為出貨Timing 時機問題,  呢排咁多新產品出, 又PS5 , Xbox , RTX3080
無咁多錢買咁多新野玩
而且好多買左Quest 1既人又唔會首發就升上Quest 2

TOP

amazon仍然接單, 究竟係貨多到爆, 抑或係少人買呢...真係成謎
grxgr 發表於 2020-9-23 10:36



官網發貨期已經推到11月
可能AMAZON真係貨多, 或者收左錢先算, 13號開賣未必會發晒全部人貨

TOP

回覆 201# grxgr


    早幾個月一代仲賣到斷貨, 佢出貨量應該唔會低

    但又好多原因會令人hold住唔買(買左一代, 一年半就換代, 強迫用FB無保障)
    見唔少鬼佬講因為19 FB問題退訂, 開定acc/reactivate acc即時ban 左要你比ID

TOP

3mm應該係容許值之內, Q2對lens個sweets spot據稱係大D

眼鏡size應該唔會同Q1個size差太多?
Width: 142  ...
F_Fillet 發表於 2020-9-22 22:52


我其實唔係好明白個原理.
我有近視, 但個VR咁近, 唔駛眼鏡啦, 唔係應該脫眼鏡玩都得咩?

TOP

回覆  grxgr


    早幾個月一代仲賣到斷貨, 佢出貨量應該唔會低

    但又好多原因會令人hold住唔買(買左 ...
F_Fillet 發表於 2020-9-23 11:52


我一直有個副FACEBOOK戶口, 我估用來玩VR應該無問題吧.

TOP

我其實唔係好明白個原理.
我有近視, 但個VR咁近, 唔駛眼鏡啦, 唔係應該脫眼鏡玩都得咩? ...
jacky912 發表於 2020-9-23 11:56

你近視睇下你幾多度呀. 但係佢而家講緊兩個眼珠嘅距離ipd

TOP

欠 3mm !
i34u 發表於 2020-9-22 08:31

其實唔使咁擔, 塊lcd好大佢, 唔係用曬, 佢可以喺s/w嗰度微調嘅

TOP

我都係AMAZON 剛剛訂左64G版,
各位未用過AMAZON買野既朋友,唔好用港幣俾錢, 有銀聯卡就用銀聯俾美元, 個RATE低好多

我上個月中銀銀聯買過AMAZON野,US$1=HK$7.77左右, 計番會平幾十蚊港幣

如果俾VISA 或 MASTER, 個別銀行加埋手續費, 可能反而AMAZON用港幣俾會仲平少少

TOP

仲有, Amazon 俾你preorder, 唔等如實收到貨, 佢地好興cut單

TOP