本帖最後由 yamhigh2 於 2019-5-27 12:28 編輯
清咗關, 聽朝早啲起身 (7-8am), 查吓聽日件貨到達咗分發中心未,
到咗就收硬件 (要打電話追問 DHL 送件).. ...
seeingdaily 發表於 2019-5-26 22:04 
岩岩check 過, 凌晨兩點半已經 "快件已經到達派送作業地點 HONG KONG - HONG KONG",
跟手打去DHL 問, 件貨會0係早上十至一呢段時間送黎~
剛好今日放假, 如果件貨準時送黎的話, 咁就有新野玩喇~
更新: 十點多DHL 司機打黎話半個鐘後送到, 最後都算準時送到上黎,
依家set up 中.
由order到收貨, 前後三日左右搞掂, 過程都算順利. |