本帖最後由 a39g99 於 2016-4-20 01:51 編輯
回復 a39g99
2016春喎,者係應該就出(其實應該要出左 )
我個pcs都係steam特價買
希望合集有vive ...
jacky1d01 發表於 2016-4-20 00:14 
嘛,間野走數多過食飯...
除左出DLC車,個個月幾十蚊幾十蚊咁搶錢會準時,其他野真係
賽車架我係買果種可以收埋一邊既,唔玩可以打直企收係一邊
如果都係四五百果種,配電腦椅標準高度,我估ching你好大機會要訂制一下,唔係手同軚之間會太近
即係軚個條支架,要訂制長少少後少少,買果陣講就平好多,唔係事後訂連運費都幾麻煩
(全套連座椅就無野,當我無講過)
因為你隻腳好易會累,因為好多個軚都係後腳踏少少,腳板成日75度向上
vive都要等六月 果陣cv1大貨都到
本來今個月一直係度bid緊cv1(現貨),預算都去到成七千五蚊(唔包運費),點知成交價最平都九千蚊
bid左成個星期,又傳出cv1又推遲發貨...炒價又升,唔洗bid了
因為cv1放房真係好方便,唔洗特別set位置,換鬼左dk2個位就得,而且連埋耳機,配埋比我唔洗我心思思買無線耳機
vive又要買耳機,隻隻好少少都二三千
連vive都要等兩個月 兩個月都唔知咩情況了...
兩間都唔做香港,都唔明vive有心做香港最初又唔比人訂
睇往其他地方既人,玩完唔要再放都可以執幾千
真正用家就流往口水眼甘甘
個日去銅鑼灣HMV間Jatone唸往試玩vive同cv1 點知都味到香港
另外廳玩唔知配套Steam Link得唔得(咁就唔洗搬部主機)
因為我都有唸過廳玩(雖然最後都怕比人當傻的嗎放棄左呢個唸法)
雖然PCS係好正. 但我唔信. 有個頭盔後唔會有第二隻好個佢會出. 有時吊得太高來買係會玩死自己. HTC自己D手 ...
MirageKnight 發表於 2016-4-20 00:31 
因為模擬賽車好多時都成兩三年/更多先出一隻(大制作咁計啦)
模擬賽車係小眾遊戲 玩親基本預用軚盤
你見EA都無再出就知(隨時唔夠隻垃圾16好賣)......
所以話等新真係有難度,未來係有Forza,但M$一直無搞VR game
pcars會唔會支援真係好難講,官方都好似想年度版呃埋水就走佬咁款 |