steam console + HTC VIVE 要幾銀到?
i7 + GTX980Ti
stdy 發表於 2016-4-19 05:08 PM



    喂大佬自己Google同price.com.hk都唔識?
個腦裝X架?

TOP

想買定部G29玩住project cars 先

點知冇晒貨,佢話廠未有

via HKEPC Reader for Android

TOP

想買定部G29玩住project cars 先

點知冇晒貨,佢話廠未有  

via HKEPC Reader for Android ...
jacky1d01 發表於 2016-4-19 19:21


上肥花睇下

TOP

上肥花睇下
MGS2 發表於 2016-4-19 19:55



二手會唔會易壞?
始終保養期短左,我未用過羅技d野,唔知咩質素

TOP

二手會唔會易壞?
始終保養期短左,我未用過羅技d野,唔知咩質素
jacky1d01 發表於 2016-4-19 20:38



    其實出咗都唔係好耐,同冇咩聽過有易壞情況

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2016-4-20 00:01 編輯
想買定部G29玩住project cars 先

點知冇晒貨,佢話廠未有  

via HKEPC Reader for Android ...
jacky1d01 發表於 2016-4-19 19:21


呢家Project cars真係唔好買往
http://www.projectcarsgame.com/h ... of-the-year-edition
年度合集版就出,唔係自己散買全部車DLC,好似要二百幾到,我正係記得由推出到呢家,一兩個月就要科水買佢dlc
steam我買得dlc次數最多就係pcars

G29我就唔清楚,但係G27我試過波棍無啦啦壞左,認唔到1,2,3,4,5,長期hold左係3擋
不過換完之後就一直無事,可能我唔好彩數掛

二手有保養就得,但係保養間代間係沙田個邊,石門?
好遠

唔知個軟件破唔破解pcars,cv1自從推到六月發貨
呢家ebay由9k升到成萬一萬二,淘寶仲狼,現貨居然萬六人仔
睇往個個放親都係dk1送既cv1比班黃牛都唔肯比有需要用家

想支持cv1,但真係入手難度太高,vive五月有現貨我估都忍唔到手,即出就算
希望個插件破解到pcars,最多以後唔更新pcars!

最怕一陣5月係比你試,再落訂,咁就中伏了
反正香港市場都唔預多人買,希望老老實實供應現貨就算啦

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-4-20 00:16 編輯

回復 166 #a39g99

2016春喎,者係應該就出(其實應該要出左 )

我個pcs都係steam特價買
希望合集有vive support

我買左G29了,等緊淘寶既賽車架
順便買定dp to hdmi比mon用,再加多條lan線,因為要搬部機出廳先玩到room game
至於改12V供電就到貨先搞了

我諗可能會係5月頭預訂,6月發貨
因為大陸嗰邊訂購個發貨期都係6月了
香港冇可能打到尖
希望唔駛搶同多d貨

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2016-4-20 00:32 編輯

雖然PCS係好正.  但我唔信. 有個頭盔後唔會有第二隻好個佢會出. 有時吊得太高來買係會玩死自己. HTC自己D手機都比依個市場策略玩死咗.

TOP

本帖最後由 a39g99 於 2016-4-20 01:51 編輯
回復 a39g99

2016春喎,者係應該就出(其實應該要出左  )

我個pcs都係steam特價買
希望合集有vive ...
jacky1d01 發表於 2016-4-20 00:14


嘛,間野走數多過食飯...
除左出DLC車,個個月幾十蚊幾十蚊咁搶錢會準時,其他野真係

賽車架我係買果種可以收埋一邊既,唔玩可以打直企收係一邊
如果都係四五百果種,配電腦椅標準高度,我估ching你好大機會要訂制一下,唔係手同軚之間會太近
即係軚個條支架,要訂制長少少後少少,買果陣講就平好多,唔係事後訂連運費都幾麻煩
(全套連座椅就無野,當我無講過)
因為你隻腳好易會累,因為好多個軚都係後腳踏少少,腳板成日75度向上

vive都要等六月 果陣cv1大貨都到
本來今個月一直係度bid緊cv1(現貨),預算都去到成七千五蚊(唔包運費),點知成交價最平都九千蚊
bid左成個星期,又傳出cv1又推遲發貨...炒價又升,唔洗bid了

因為cv1放房真係好方便,唔洗特別set位置,換鬼左dk2個位就得,而且連埋耳機,配埋比我唔洗我心思思買無線耳機
vive又要買耳機,隻隻好少少都二三千

連vive都要等兩個月 兩個月都唔知咩情況了...
兩間都唔做香港,都唔明vive有心做香港最初又唔比人訂
睇往其他地方既人,玩完唔要再放都可以執幾千
真正用家就流往口水眼甘甘


個日去銅鑼灣HMV間Jatone唸往試玩vive同cv1 點知都味到香港

另外廳玩唔知配套Steam Link得唔得(咁就唔洗搬部主機)
因為我都有唸過廳玩(雖然最後都怕比人當傻的嗎放棄左呢個唸法)

雖然PCS係好正.  但我唔信. 有個頭盔後唔會有第二隻好個佢會出. 有時吊得太高來買係會玩死自己. HTC自己D手 ...
MirageKnight 發表於 2016-4-20 00:31


因為模擬賽車好多時都成兩三年/更多先出一隻(大制作咁計啦)
模擬賽車係小眾遊戲 玩親基本預用軚盤
你見EA都無再出就知(隨時唔夠隻垃圾16好賣)......
所以話等新真係有難度,未來係有Forza,但M$一直無搞VR game
pcars會唔會支援真係好難講,官方都好似想年度版呃埋水就走佬咁款

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-4-20 07:42 編輯
嘛,間野走數多過食飯...
除左出DLC車,個個月幾十蚊幾十蚊咁搶錢會準時,其他野真係

賽車架我係 ...
a39g99 發表於 2016-4-20 01:46

賽車架我就打算買呢間,唔知點樣呢賽車架
佢本身都有得連凳買,不過佢話冇貨

其實我都唔想出廳玩,但係間房真係唔夠位
玩賽車Game嗰陣就可以返房玩啦


Dirt Rally呢隻game唔知會唔會出vr support呢
歐卡同美卡家陣係vr方面好似都係冇咩聲氣
via HKEPC Reader for Android

TOP