pkkenning 當前離線
初級會員
想知你個美森 (priority) 係幾銀 ?? 咁快一定唔係 standard.... seeingdaily 發表於 2019-5-23 17:26
TOP
tlshum 當前離線
進階會員
想知你個美森 (priority) 係幾銀 ?? 咁快一定唔係 standard.... seeingdaily 發表於 2019-5-23 05:26 PM
seeingdaily 當前離線
中級會員
如果今晚上到機有機會聽日或星期六 平時fedex JP>HK上左機第日就收貨, fedex有時仲要去廣州再落返黎h ... akitohk 發表於 2019-5-23 17:33
我揀Standard 收我43美金! tlshum 發表於 2019-5-23 17:51
tommyhui 當前離線
standard 都咁快 ???? 我未試過喎.... 你樓上點解仲平過你.... seeingdaily 發表於 2019-5-23 05:56 PM
akitohk 當前離線
特級會員
standard 都咁快 ???? 我未試過喎.... 你樓上點解仲平過你.... seeingdaily 發表於 2019-5-23 17:56
reticence 當前離線
今次咩事, 美森同志個個都係 DHL, 係咪有 陰毛 (謀) ?? (會唔會 i-parcel 個 service 收咗皮, i- ... seeingdaily 發表於 2019-5-23 06:32 PM