我估個X=強國人對貴野的承受能力+對香港行貨的信心 - 對大陸行貨的信心 ...
wzjc4 發表於 2016-4-14 21:29



X 係無意義的. 主要係看要貼近 1000美金. 香港無稅項依個優勢. 所以好大機會係900起跳. 運費係點計就唔知. 係計美國shipping. 大陸shipping. 台灣還是唔收. 不得而知了.

TOP

回覆 111# MirageKnight


香港個價低d,原來覺得被搵笨既可能都會買港水

價低唔一定賺少左錢既

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2016-4-14 23:25 編輯
回覆  MirageKnight


香港個價低d,原來覺得被搵笨既可能都會買港水

價低唔一定賺少左錢既 ...
jacky1d01 發表於 2016-4-14 23:04


強國人還是覺得他們最貴都無符. 看看自己國家抽咗幾多稅先. htc直成用1069個封頂價來void大陸運費. . 其它大部份國家加咗運費都的最終價係1000 ~ 1069左右. 如果計貴. 日本先可能最貴. 由美國送去日本. 可能要加清關等費用.

唯一真係平人一等係美國, 加拿大同台灣.
美國. 799 + 30shipping.
加拿大用加元. 計返同 799 + 30 shipping 差唔多.
台灣, 話晒係台灣公司.    . 799 + 5%消費稅 . 又係同美國差唔多. 但免shipping.

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2016-4-15 00:22 編輯
反而project cars hct vive玩唔玩到就唔知,始終味有人試

而且project cars係dk2個時代已經支援,一直同oculus rift有合作,係唔係獨佔作真係唔知
為玩pcars穩陣買cv1就無錯...

a39g99 發表於 2016-4-7 23:14



我剛才上網爬左陣文,發現project cars 官方講過呢句野:

StephenIRL:If you're asking about right now, no. Eventually, yes.
(26日前)

我諗project cars應該唔會係OCU獨佔,只係vive出現較OCU慢,開發需時

https://www.reddit.com/r/oculus/ ... 5r4sq?context=10000

TOP

本帖最後由 MirageKnight 於 2016-4-15 00:46 編輯
我剛才上網爬左陣文,發現project cars 官方講過呢句野:

StephenIRL:If you're asking about right n ...
jacky1d01 發表於 2016-4-15 00:13



應該係初期獨佔. 因為係同occulus合作. 但可能會係下一個版/DLC etc加入其它 VR device support. 加上sony PSVR一出. 就會多唔少依D賽車game出. 希望到時唔係PS獨佔就好......

TOP

我剛才上網爬左陣文,發現project cars 官方講過呢句野:

StephenIRL:If you're asking about right n ...
jacky1d01 發表於 2016-4-15 12:13 AM



    聽講有破解VIVE可以玩到OR的獨佔GAME

TOP

回復 116 #wzjc4

Revive

不過其實都只係演算之間既分別者
同埋控制器支援

via HKEPC Reader for Android

TOP

本人有個想法

打算將其中一個lighting house既電源由插頭火牛,改一改

改為由電腦火牛12v output取電,陣間出去買料整定先

要一個全模火牛既12v output 插頭,加一條雙芯 5m線,同一個12v頭


via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄已經拿到Vive入手嗎?

TOP

回復 119 #Gargoyle

未,有好多野要Plan定

有好多人都係冇DP To Hdmi線
冇得即時玩

via HKEPC Reader for Android

TOP