回覆 110# ckcleung

Sorry我衰,繼毒害咗咁多人入快差尿袋,又整鑊杰撻撻

TOP

今次真係見你呢個post,  先知有呢家野, ching再放毒, 我唔怕的

TOP

回覆 112# hkboy3000

呢隻毒藥有分慢性同埋急性,買咗嘅師兄係中咗急性,而慢性係你唔知道幾時中咗,毒發嘅時侯比其他師兄更加嚴重

TOP

有冇四眼版友? 邊隻好D 呀?
暴風魔鏡4代 呢隻好似唔錯
http://world.tmall.com/item/5242 ... .7700714.0.0.IIgM0Y

TOP

回覆 113# chromechan


唉,我米自甘墮落? 你出POST前幾日買左

TOP

回覆 115# ckcleung



喺上個月頭,我已經諗過好唔好開post
最後不了了之,到最近挑返起條筋,順手落毒

TOP

搵左好耐
好似冇for 7吋既VR
外國有for nexus7
但好貴
fai0618 發表於 2016-1-11 09:31

我以前都咁諗,想用tabs 8.4玩,但買左魔鏡3p之後就得知唔唔得,因為兩隻眼直望無限遠,都無7时咁遠,現實上用5.7吋已經最大,再大對唔到焦。

上個月我用hk200蚊買左魔鏡3p,想120蚊放,齊野,要就pm我

TOP

回覆  JonesChan

同樣尋晚落單 , 頭先上網問要成 14/1 先送到順風站---乜野世界


頂佢 3點收工乎 ?
...
shineon 發表於 2016-1-12 17:16



    2016-01-11周一19:24:47商家正通知快递公司揽件
19:49:00【东莞市】顺丰速运 东莞凤岗明远小学营业点收件员 已揽件
21:30:00快件离开【东莞凤岗明远小学营业点】,正发往 【东莞大朗集散中心】
22:59:00快件离开【东莞大朗集散中心】,正发往下一站
2016-01-12周二14:30:00正在派件...
17:14:00已签收,感谢使用顺丰,期待再次为您服务

TOP

ching 你住邊架, 你住深圳架? 有乜可能24小時就收到貨架, 就算係順豐直接送貨都唔得啦 ...
aleck_choi 發表於 2016-1-12 17:18



    我順豐直送香港囉,叫佢送去我老婆九龍灣公司囉。。。
不嬲送九龍灣都會比較快,但係今次係超級快。。。

TOP

本帖最後由 JonesChan 於 2016-1-12 18:37 編輯

仲喺老婆手上,未有得玩。。。今晚仲要出街食飯!!!

Image_8d512da.jpg (108.63 KB)

Image_8d512da.jpg

TOP