咁講 即是有一款物品曾經被人偷過,
之後俾錢買的都是傻仔
joelty 發表於 2016-1-22 23:46 
咁又唔好push to the edge...唔係「曾經被人偷過」,「之後....」,而係一直無理繼續被人偷緊中,甚至保安越來越差之前偷唔到,而家唔理。
真係唔知 M$ 諗乜,之前都會黑人畫面,而家?老番都幫你升上去。為乜?市佔?
唔係話用嘢想唔俾錢,不過變相其實係俾埋後門偷嘢果班人份錢,補貼緊佢地。
就以果間餅舖為例,前門正價賣緊餅,後門唔鎖任人拎,前門俾錢嘅係正直嘅人,但若果唔補貼後面偷食啲人食左嘅餅,只有一個可能就係間舖會執。我唔會去做偷食果個,但對呢個「補貼」制度真心有不滿。
M$ 要封老番好易,以前都係咁封啦。點解而家封唔到? |