俾咗錢啦....
洗開機,有2013條key 都照科水俾佢裝2016,但佢又無搞好 D 認證,條氣梗有 D 唔順,你話我 ...
dls2046 發表於 2016-1-21 22:48



咁講  即是有一款物品曾經被人偷過,
之後俾錢買的都是傻仔

TOP

咁講  即是有一款物品曾經被人偷過,
之後俾錢買的都是傻仔
joelty 發表於 2016-1-22 23:46


咁又唔好push to the edge...唔係「曾經被人偷過」,「之後....」,而係一直無理繼續被人偷緊中,甚至保安越來越差之前偷唔到,而家唔理。

真係唔知 M$ 諗乜,之前都會黑人畫面,而家?老番都幫你升上去。為乜?市佔?
唔係話用嘢想唔俾錢,不過變相其實係俾埋後門偷嘢果班人份錢,補貼緊佢地。

就以果間餅舖為例,前門正價賣緊餅,後門唔鎖任人拎,前門俾錢嘅係正直嘅人,但若果唔補貼後面偷食啲人食左嘅餅,只有一個可能就係間舖會執。我唔會去做偷食果個,但對呢個「補貼」制度真心有不滿。

M$ 要封老番好易,以前都係咁封啦。點解而家封唔到?

TOP

請問如安裝kmspico是否會中毒及被hack 呢?
keemic77 發表於 2016-1-5 10:10



  呢度不能公開說破解

TOP

kmspico  我無用過 唔清楚
win 7 8 10  網上有好多大量援權key
自己打自動電話 一樣可激活 不用攪什麼破 ...
士碌架 發表於 2016-1-21 00:03



    其實KMS 呢樣野只是M$方便domain user自己管理activation
正確方法是domain controller同M$ SERVER做authentication 之後就可以幫LOCAL電腦啟動windows/office

但變相做埋後門  KMS就是開假LOCAL SERVER 之後啟動

TOP