原帖由 笨孩子 於 2008-10-29 01:52 發表 
三叔夠可以插16GB 加埋32GB呀師兄...
MON.... 咪又係WQVGA 6萬5色...又靚得去邊姐? 俾WM6.1封印左 PDA會比較MON架咩...
SE唔好以為係日本SE出既機啦... 除左多三叔一個QWERTY之外 可以話性能麻麻 都係等佢跌啦(師兄 出多兩錢肉緊叫人唔好買 跌到咁上下先舉兵入貨嘛)
你錯啦...我用緊部Diamond, 同事一部I908,另一個用Diamond Pro
睇同一張相....i908個mon明顯無VGA Mon 咁靚囉!!!!
自己用 VGA mon, 但都無咩program會唔support VGA.
講真, 用完VGA mon 之後, 係返唔到轉頭.
iphone?
而家我用opera 9.5,其實上網都唔比iphone慢.
又收唔到mms同3g.
所以iphone,我係唔會揀ge!!
[ 本帖最後由 chung0816 於 2008-10-30 11:36 編輯 ] |