原帖由 jackmm101 於 2008-10-30 12:21 AM 發表
依水行貨好似唔係中文機,唔知中文行機幾時先出。

出機時會跟埋中文外掛畀你,可以任意轉換中/英文介面(當然就唔會係百分百出晒中文啦)。
PS. WM基本上都冇乜可能存在到超過一種語言介面,要有中英文介面並存就要用英文OS加中文MUI(同XP差唔多)。

[ 本帖最後由 寂寞的FSY 於 2008-10-30 01:16 編輯 ]

TOP

原帖由 astray 於 2008-10-29 10:23 PM 發表
3 呢個台... 除非送畀我用... 如果唔係嘅話佢都係喺一世永不錄用名單中   

又唔係和記獨家發售,又使乜咁勞氣?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Moon9300 於 2008-10-29 14:02 發表
一定有問題,一係開個軟件時放細到320x240
一係就幫你放大佢,不過個畫質會差左


最正常, 應該係buttom menu 上面, o者係出program 個位個底空o左........
因為冇o野show.....

如果games 就唔知喇 ~

TOP

原帖由 笨孩子 於 2008-10-29 01:52 發表
三叔夠可以插16GB 加埋32GB呀師兄...
MON.... 咪又係WQVGA 6萬5色...又靚得去邊姐?  俾WM6.1封印左 PDA會比較MON架咩...
SE唔好以為係日本SE出既機啦...  除左多三叔一個QWERTY之外 可以話性能麻麻 都係等佢跌啦(師兄 出多兩錢肉緊叫人唔好買 跌到咁上下先舉兵入貨嘛)


你錯啦...我用緊部Diamond, 同事一部I908,另一個用Diamond Pro
睇同一張相....i908個mon明顯無VGA Mon 咁靚囉!!!!

自己用 VGA mon, 但都無咩program會唔support VGA.
講真, 用完VGA mon 之後, 係返唔到轉頭.

iphone?
而家我用opera 9.5,其實上網都唔比iphone慢.
又收唔到mms同3g.
所以iphone,我係唔會揀ge!!

[ 本帖最後由 chung0816 於 2008-10-30 11:36 編輯 ]

TOP

HTC HD much better wor... the interface of SE X1 has no practical use at all...  

TOP

回復 45# 的帖子

乜呢家好多軟件行WM,都已經全數行到VGA?我以為好多仲係320*240,出唔到個interface

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2008-10-30 14:10 發表
乜呢家好多軟件行WM,都已經全數行到VGA?我以為好多仲係320*240,出唔到個interface

我3年前用dell x50v果時已經有好多software有vga...

TOP

真正中文版確實系幾時先出???

TOP

X1一出,要頭痛的反而是Touch Pro了
其實部機係MSM7201A+幾多RAM?

原帖由 astray 於 2008-10-29 12:47 發表
我之前用開 Windows Mobile 後來轉左用 iPhone 依家都想轉返用 X1 ,其實 iPhone 唔係想像中咁快,個 Safari 成日都 crash 真係頂佢唔順。好多時 iPhone 嘅所謂快都係出左個乜野都無嘅 UI 先慢慢 Load 好似開個 setting  ...

之前試完人部iPhone,然後我借部Diamond俾佢玩下,佢竟然話Diamond速度都算唔錯

TOP