lok418 當前離線
進階會員
回復 lok418 就係冇 Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 01:17
TOP
Tong Chi Yin 當前離線
努力工作
EPC義工團
回復 lok418 個USB係唔會彈出黎話有新硬體呀,我有3部機,一部VISTA x64一部行XP,我連行win7既notebo ... Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 01:49
Stupid_Germini 當前離線
聽日睇黎都係要抽D時間蛇出去moto問下咩事先得,應該唔會一返黎就死USB頭呀 ... Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 02:02
ofungo 當前離線
中級會員
davy10090 當前離線
初級會員
timhey 當前離線
sungcharming 當前離線
我部機有時都係咁....無論叉電/駁PC. 次次Re-boot之後個一下就可以返. 之後又唔係得! 都唔知搞咩.. ... davy10090 發表於 2010-1-29 09:29
你有無裝到auto kill apps 呀? 可能係佢kill左usb 個apps 所以connect usb會無反應 sungcharming 發表於 2010-1-29 09:36