回復  lok418


    就係冇
Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 01:17



    pc 係win7?
win7要裝...隻碟

TOP

回復 31# lok418


    個USB係唔會彈出黎話有新硬體呀,我有3部機,一部VISTA x64一部行XP,我連行win7既notebook都試埋,都係唔會彈出黎話有部硬體

TOP

回復  lok418


    個USB係唔會彈出黎話有新硬體呀,我有3部機,一部VISTA x64一部行XP,我連行win7既notebo ...
Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 01:49



    咁我就真係唔知乜事- -
我一插去就有,,,

TOP

聽日睇黎都係要抽D時間蛇出去moto問下咩事先得,應該唔會一返黎就死USB頭呀

TOP

聽日睇黎都係要抽D時間蛇出去moto問下咩事先得,應該唔會一返黎就死USB頭呀 ...
Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 02:02


Ching, you need to go to the milestone and click on the "mount" to usb function

TOP

聽日睇黎都係要抽D時間蛇出去moto問下咩事先得,應該唔會一返黎就死USB頭呀 ...
Tong Chi Yin 發表於 2010-1-29 02:02


巴打你插左usb線後有無係notification裡邊揀返usb connection未?
正常應該有四個選項:
Motorola Phone Tools
Windows Media Sync
Memory Card Management
None

TOP

我部機有時都係咁....無論叉電/駁PC.
次次Re-boot之後個一下就可以返. 之後又唔係得!
都唔知搞咩..

TOP

你地都係裝跟碟的軟件?

TOP

我部機有時都係咁....無論叉電/駁PC.
次次Re-boot之後個一下就可以返. 之後又唔係得!
都唔知搞咩.. ...
davy10090 發表於 2010-1-29 09:29


你有無裝到auto kill apps 呀? 可能係佢kill左usb 個apps 所以connect usb會無反應

TOP

你有無裝到auto kill apps 呀? 可能係佢kill左usb 個apps 所以connect usb會無反應
sungcharming 發表於 2010-1-29 09:36


可能係.....我用TASK PANEL.
咁我想問點樣可以唔KILL個USB??
THANKS !!

TOP