本來想買DIAMOND
但見大家評價咁差
都係等TOUCH 3G

TOP

我用左幾日OK呀

其實我都唔洗好多功能....

TOP

原帖由 大檸樂 於 2008-11-27 14:26 發表
本來想買DIAMOND
但見大家評價咁差
都係等TOUCH 3G

QVGA/VGA點比?

3G唯一好處就是電量多...
Diamond 900mAh真係唔夠用

TOP

原帖由 stefac03 於 2008-11-27 16:07 發表

QVGA/VGA點比?

3G唯一好處就是電量多...
Diamond 900mAh真係唔夠用


QVGA / VGA 對我黎講唔重要

睇台灣網好似話原廠有厚電

睇落都唔係厚好多

[ 本帖最後由 大檸樂 於 2008-11-27 19:21 編輯 ]

TOP