本帖最後由 迷 於 2010-1-28 12:01 編輯
買黎玩下OK
做野就唔好
我諗緊好無以後帶多部機出街check email (laptop)
milestone 就sync 番google 野 ...
wongja 發表於 2010-1-28 11:52 
我都咁話... 我係街上得網.. 其實係坐車時最多 (唔理係私人野上網/睇片 , 定睇公司 email) .. 用netbook 係唔方便 (事實上我愈來愈唔用部netbook....)
最衰就係d 大廠唔鬼出mid... (即係4.3-7寸o個推機仔)
其實你可以諗下搵部大陸mid, 如 aigo 4.3寸 o個d mid頂住先,不過大陸野都4k 真係好唔扺... 但內置曬3g wifi 又用atom 行返32bit os (window ,linux) ... 我自己都諗過有部平野叫 benq s6 .. 4.3寸 內置wifi 3g modem , hk 水貨 2千6, 如果識人台灣買重平2K買到返來.. 但最大問題舊電只用到 個半鐘 
現在開心la apple 話出ipad.. 不過9寸 但680g重都還可以..
d hardware廠, software公司 ..ms google .. 總係要apple 帶頭出先 先去追..到時又比apple 食頭水了... |