而家D webpage,有D勁多flash,我部PC,4cores 3GMHz 有時去到成20%CPU loading
都唔太望部電話會做到D乜

TOP

原帖由 bbsk2 於 2009-7-22 22:08 發表
其實你地用過skyfire 未架
皇者出現左好耐啦

Skyfire Support Silverlight

TOP

skyfire 同 netfront 都好正~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP