回復  archy


    你真係"搵著數 or 包拗頸"

"end user 理應係無責任 , 也不一定有能力去分析什麼 ...
eddy 發表於 2010-1-31 14:23


另外再想講下唔該要回帖既話專重下我
我已經講明唔係要包拗頸 , 我只係想提個討論出黎

保養既定義係保養件硬件可以用
軟件係從來都無保用既 ( 只會有使用權 )
android phone 賣既係硬件 , 唔係軟件
要記住佢既軟件係 freeware , opensource

如果 android phone 因為軟件問題而取消提供應有硬件保養
實際上係於法不合 ( 至少我 dopod 年代的確 flash 完拎去保養係無問題 )
1) 保養係跟硬件
2) google , 其他廠商 , 係無權增加 android 使用條款 ( 更改軟體就不保養係一種無理限制 )

當年 eeepc 夠話唔比加 ram 啦 , 我一樣去加 ,
最後過多唔夠兩個月 , asus 結果咪又係要提供返保養

就第二點進行補充 , root 機跟硬件保養根本係風馬牛不相及
打個比喻 , 我可唔可以同你講 , 你今日一定要食麵唔可以食飯 ,
如果你食飯我就唔保你部機 ?? android 係有自由使用同自由發佈權 ,
一樣理應自由既行為受到限制 , 難道你覺得好合理 ??

TOP

"根據硬件保養既慣常做法"你寫架??
加上Notebook點同手機
手機從來無比用家自行轉換System
另外, ROOT權限係非開放. 用家自行破解點會仲有保
根本非官方授權/認可既程式, 你用左整壞機都可以唔保
真係ROOT左又有事, 上到廠~ 整係人情, 唔整係道理

TOP

"根據硬件保養既慣常做法"你寫架??
加上Notebook點同手機
手機從來無比用家自行轉換System
另外, ROOT權限 ...
whs 發表於 31/1/2010 18:22



    樓主可能想第時買電話唔跟OS比佢自己裝OS,另外佢可能唔知ROOT左機後有人裝SOFTWARE超垃U,咁超到死U又點計數呢?

TOP

回復 1# archy


    如果你咁都覺得唔專重你......冇野講

你既討論內容, 你講黎講去都話廠方應該連你root 機後出現問題都照做保養...... 真係合理??

1, 人地係保你合法使用下既問題, 唔係你不合法使用下所引致既後遺症

2, 你當然可以照拎去要求維修, 但你夠膽明証言順係咩原因整壞?

3, End user 唔對自己使用件product 付責?

4,  root 機跟硬件保養關係唔大........................OC引致死板死U都唔知點計?

PS. 請收返你果D咩咩"如果 android phone 因為軟件問題而取消提供應有硬件保養
實際上係於法不合"...........你既"法"同大家好唔同

TOP

回復 14# eddy

Ching,

你D句好POWER, 我 "推推推"!!!

你夠膽明証言順同 CS 講係因為root機整壞部機

TOP

樓主咁講即係硬件同軟件應該分開賣?
咁軟件方面個OS人地有無話可以比你root呢? 如果無, 係唔係都叫錯呢?

TOP

其實冇咩好拗,unlock 時已經提左,一 unlock 就冇保,所以大家unlock 的都心中有數了

TOP

回復 17# mcflurry


    ROOT左~~ un root返唔得咩

TOP

我覺得呢,
保養條款係銷售合約既其中一部份, 只要條款同合約冇寫明 root 機或類似行為會導致保養失效, 就無需要自己去 "假設" 有相關既限制.
而有人提到 root 機個時會有提示話 root 左會冇保, 我覺得除非開發 root 程式既人係代表電話賣方, 或者係 佢地既員工, 否則個提示極其量只係一個免責條款, 等使用者不得因為佢地既電話商唔提供保養而向佢申索.  至於 root 既開發者因為既非電話賣方代表, 又非佢地員工, 所以佢話用左 root 程式之後會冇左保養定有叉燒飯送, 都唔關電話商事.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP