原帖由 UncleBill 於 2010-1-6 11:05 發表
其實冇中文界面都唔緊要,小弟都係用milestone(呢個post都係用milestone開),但睇唔到香港字都gay煩...
(我寫極都寫唔到個gay字...)


TOP

只因為我地開放電訊市場
散機市場大過網絡商補貼機
HTC/G開賣唔点使網支持
亦唔會点得罪網絡商

TOP

原帖由 yytly 於 2010-1-6 11:36 發表

我諗係應該因為香港人買得起、捨得買多D。印度好多人英文好過香港人。


香港本身個市場好細,我覺得因為 1) 香港人普遍接受到英文 UI 機,2) 電訊業發達,3) 鄰近大陸,唔多唔少試到大陸市場既反應。

呢部機唔同電訊網絡商合作,又有  wifi 又 3G,如果係大陸推出應該有好多考慮。

TOP

原帖由 outlook 於 2010-1-6 11:41 發表


香港本身個市場好細,我覺得因為 1) 香港人普遍接受到英文 UI 機,2) 電訊業發達,3) 鄰近大陸,唔多唔少試到大陸市場既反應。

呢部機唔同電訊網絡商合作,又有  wifi 又 3G,如果係大陸推出應該有好多考慮。

真係可以反攻大陸市場,Apple自己最清楚

TOP

原帖由 rickywk 於 2010-1-6 11:44 發表

真係可以反攻大陸市場,Apple自己最清楚


HTC/G應該唔係以呢点黎厘定
G既野心同眼光要遠好多
不過拺HK/SG就肯定有考慮到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得有影響,另一個原因係香港人鍾意換機試新野

TOP

原帖由 adrianmak 於 2010-1-6 11:53 發表
这可能真的在亚洲地区,香港和星加坡对英语的接受程度高于其他地方如日本,韩国,甚至中国
这些地方没有本土化语言真的没有市场

因此只付运到香港,星加坡是有原因的

其實Google好想好想攻日本,但耐何隻OS對Emoji支援其差

TOP

原帖由 rickywk 於 2010-1-6 11:58 發表

其實Google好想好想攻日本,但耐何隻OS對Emoji支援其差


HK / SG
have some best networks (!) as test grounds.

TOP

原帖由 outlook 於 2010-1-6 11:41 發表


香港本身個市場好細,我覺得因為 1) 香港人普遍接受到英文 UI 機,2) 電訊業發達,3) 鄰近大陸,唔多唔少試到大陸市場既反應。

呢部機唔同電訊網絡商合作,又有  wifi 又 3G,如果係大陸推出應該有好多考慮。

當然係要揀市場細,但認可度高,影響力大嘅地方做首發啦,唔係頭炮都打唔響就弊傢伙。

TOP