milestone 當前離線
初級會員
原帖由 UncleBill 於 2010-1-6 11:05 發表 其實冇中文界面都唔緊要,小弟都係用milestone(呢個post都係用milestone開),但睇唔到香港字都gay煩... (我寫極都寫唔到個gay字...)
TOP
tamalemon 當前離線
進階會員
outlook 當前離線
中級會員
原帖由 yytly 於 2010-1-6 11:36 發表 我諗係應該因為香港人買得起、捨得買多D。印度好多人英文好過香港人。
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 outlook 於 2010-1-6 11:41 發表 香港本身個市場好細,我覺得因為 1) 香港人普遍接受到英文 UI 機,2) 電訊業發達,3) 鄰近大陸,唔多唔少試到大陸市場既反應。 呢部機唔同電訊網絡商合作,又有 wifi 又 3G,如果係大陸推出應該有好多考慮。
原帖由 rickywk 於 2010-1-6 11:44 發表 真係可以反攻大陸市場,Apple自己最清楚
adrianmak 當前離線
路人甲
Banned
zardelz 當前離線
原帖由 adrianmak 於 2010-1-6 11:53 發表 这可能真的在亚洲地区,香港和星加坡对英语的接受程度高于其他地方如日本,韩国,甚至中国 这些地方没有本土化语言真的没有市场 因此只付运到香港,星加坡是有原因的
原帖由 rickywk 於 2010-1-6 11:58 發表 其實Google好想好想攻日本,但耐何隻OS對Emoji支援其差
yytly 當前離線