any office suite can be used on maemo?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇中 milestone前我睇中左既呢部, 可借一黎輸入唔到中文, 二黎smartphone最重要係軟件support, 以而家個勢黎講, 佢好似無得同android 比

不過, 如果佢可以 直接移植Ubuntu既 software就唔同咁講法。。。。

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2009-12-21 22:58 發表
N900 我買左,一句講晒好x正...
我用過既機有sharp 902,903, ,sx862,nokia,n93i , n95,n96 ,n97 , LG ks20 , prada ,sony aino

waa... e 部n900同之前果啲窒下窒下上上下網又彈番出去的n9x 所謂旗艦機,係兩個層次

...


good~ 我都好想有部電話上網時唔駛轉來轉去轉o的流動版....
宜家成日彈我出去, 仲熄埋我機~

TOP

da姐我餔左你個blog好耐都唔見你開maemo5區不知幾失望(除左個模擬器教學),殊不知突然見到你epc,01,塞班幾度地方齊開topic講UI繁中化真係好高興,但係最要命既輸入法雖然愛范嗰邊有啲聲氣,但都只是簡中input..希望da姐可以將來搞埋個繁中輸入做福羊群啦~~

TOP

小弟之前係engadget見到介面都幾正, 不過都係睇下個trend先la

TOP

原帖由 FeverZzz 於 2009-12-21 22:58 發表
N900 我買左,一句講晒好x正...
我用過既機有sharp 902,903, ,sx862,nokia,n93i , n95,n96 ,n97 , LG ks20 , prada ,sony aino

waa... e 部n900同之前果啲窒下窒下上上下網又彈番出去的n9x 所謂旗艦機,係兩個層次

...
之前n97 你唔係咁講架

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kulakid 於 2009-12-22 06:34 發表
da姐我餔左你個blog好耐都唔見你開maemo5區不知幾失望(除左個模擬器教學),殊不知突然見到你epc,01,塞班幾度地方齊開topic講UI繁中化真係好高興,但係最要命既輸入法雖然愛范嗰邊有啲聲氣,但都只是簡中input..希望da姐可以將來搞埋個繁中輸入做福羊群啦~~

我都想搞好個輸入法, 但我功力唔夠高, 呵呵呵~
另外, 部機我已經到手, 呢兩日睇下出唔出到開箱報告~

TOP

原帖由 amanda_lam 於 2009-12-22 22:33 發表

我都想搞好個輸入法, 但我功力唔夠高, 呵呵呵~
另外, 部機我已經到手, 呢兩日睇下出唔出到開箱報告~


支持!!! (頂!!!)

我都想買部黑磚~ 好似上網好方便~

TOP