發報會地點係邊?

TOP

有晒details

TOP

原帖由 antony 於 2009-12-20 01:23 發表

唔係呀


講下笑姐.... 你而家好出名架....

真係好期待呢部機, 唔知係唔係中文機?

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-12-20 01:23 發表
有晒details


有無人會去?!

TOP

原帖由 rickdom 於 2009-12-20 01:25 AM 發表


有無人會去?!

我地搵扮EPC記者同攝影師

TOP

回覆 15# 的帖子

我星期一放假. 我都想去...不過只係俾記者去??

TOP

終於等到呢一日喇,好感動

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-12-20 01:23 發表
有晒details

公開俾公眾架

[ 本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-20 02:52 編輯 ]

TOP

先出英文版定係雙語同步啊

TOP

回覆 19# 的帖子

Android 有分中英文版o既咩?

TOP