原帖由 gagabo 於 2009-12-13 11:46 PM 發表


最衰個時部HD 玩左3個星期就放左,早知都試下個張 Armorz 高清........

今日上左invisibleshield cs 到換貼,原來有優惠價買。最後買左佢隻 Anti Fingerprint, 做到防指紋同面油,又唔"起沙"。


哦? invisibleshield cs 概 店系邊啊?我都想踩上去睇睇.

TOP

原帖由 TTT 於 2009-12-14 09:05 發表


哦? invisibleshield cs 概 店系邊啊?我都想踩上去睇睇.


客戶服務中心
九龍旺角彌敦道585號富時中心20樓02室 (信和中心斜對面)

電話: (852) 3748 9408
辦工時間
星期一至日早上十一時至晚上七時

TOP

原帖由 gagabo 於 2009-12-14 11:07 發表


客戶服務中心
九龍旺角彌敦道585號富時中心20樓02室 (信和中心斜對面)

電話: (852) 3748 9408
辦工時間
星期一至日早上十一時至晚上七時

Anti Fingerprint?好似幾正
有冇就咁單買?

TOP

原帖由 gagabo 於 2009-12-14 11:07 AM 發表


客戶服務中心
九龍旺角彌敦道585號富時中心20樓02室 (信和中心斜對面)

電話: (852) 3748 9408
辦工時間
星期一至日早上十一時至晚上七時



good jobs and thanks buddy

TOP

原帖由 CTH 於 2009-12-14 19:30 發表

Anti Fingerprint?好似幾正
有冇就咁單買?


Yes....仲有女女幫你痴

TOP


今日重買左塊48蚊的唔知咩SCREEN 貼...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你地HD2 包完重用唔用套..
今日出左機...包唔包後面好...???

TOP

原帖由 gnf 於 2009-12-18 02:31 AM 發表
你地HD2 包完重用唔用套..
今日出左機...包唔包後面好...???


包唔到個鏡頭邊位,所以沒性趣

TOP

原帖由 TTT 於 2009-12-18 08:45 發表


包唔到個鏡頭邊位,所以沒性趣

咁又係..個鏡頭好凸出黎
好似好易花..

咁師兄你有無用咩套?

TOP