原帖由 正宗球迷 於 2009-11-8 01:49 發表 
新版有哂個clear cache,正
但係好似GPS定位唔太準,差少少
另外想問下,我disable左個3G,即係完全不能上網,search搵街名或大廈名,佢話要上網,offline地圖不能用search?
它是用回 Google Map 網上資料, 所以search 部分要上網尋查.
只是地圖可以 Off line 自帶, 已經減少了需要的大部分數據流.
要完全不用數據流, 可以這樣子處理...
1) 連網上 Wi-Fi
2) 在 Rmap 上用 search 找到要到達的地點
3) 用 PIO 加入定位書籤
當到了附近, 用 GPS 定位, 便可以看到應走的方向距離. |