原帖由 joelee 於 2009-11-4 22:27 發表

有可能有嗎??


之前有人post 過啦

TOP

原帖由 J.Wong 于 2009-11-3 21:52 发表
新ui还没完成,提BUG没意义,出现问题后果自负。
http://www.rayfile.com/files/caf ... -ab1b-0014221b798a/

J.Wong親自泄

[ 本帖最後由 edo963 於 2009-11-5 05:51 編輯 ]

TOP

原帖由 joelee 於 2009-11-4 22:14 發表
大家可以試下有無依個通話問題,依家問題令我仲未買m8.....
http://bbs.meizu.com/thread-1263530-1-1.html

未試過
SE版話音好正常

TOP








FIRE FOX黎↑幾好用

新UI既字體效果好靚好靚

[ 本帖最後由 艾域 於 2009-11-5 13:02 編輯 ]

TOP

原帖由 艾域 於 2009-11-5 12:58 發表

未試過
SE版話音好正常

你可以試下嗎,謝謝

TOP

原帖由 艾域 於 2009-11-5 12:59 發表






http://900820.net ...

請問邊樹有火狐dl?
謝謝

TOP

原帖由 addblue 於 2009-11-5 15:47 發表

請問邊樹有火狐dl?
謝謝


Chrome 定 firefox?

TOP

原帖由 ds.ngai 於 2009-11-5 17:07 發表


Chrome 定 firefox?

艾兄話係firefox播

TOP

原帖由 tyc040 於 2009-11-4 11:00 發表
有無人留意到個接收信號是假的!
收唔到電話都可以出全滿信號

yes 但通話質量好了不少,

TOP

原帖由 joelee 於 2009-11-4 22:14 發表
大家可以試下有無依個通話問題,依家問題令我仲未買m8.....
http://bbs.meizu.com/thread-1263530-1-1.html

我用了十個月沒這個問題

TOP