原帖由 IanW 於 2009-9-22 10:01 發表 
女仔多數都係機械盲 (注意係多數, 唔係全部. 女士們別打). 愈少自由度o既系統愈好, 所以 iPhone 好, game 又多. 不過如果要 excel, 可能又係 WM 好 d.
>>(注意係多數, 唔係全部. 女士們別打)
你唔加呢句我真係會打XD
>>iPhone 好, game 又多. 不過如果要 excel, 可能又係 WM 好 d
咁如果我主要係用黎上網﹐記事﹐聽歌 and 偶然影相呢﹖
(p.s. android OS又如何) |