女仔多數都係機械盲 (注意係多數, 唔係全部. 女士們別打). 愈少自由度o既系統愈好, 所以 iPhone 好, game 又多. 不過如果要 excel, 可能又係 WM 好 d.

TOP

原帖由 IanW 於 2009-9-22 10:01 發表
女仔多數都係機械盲 (注意係多數, 唔係全部. 女士們別打). 愈少自由度o既系統愈好, 所以 iPhone 好, game 又多. 不過如果要 excel, 可能又係 WM 好 d.


>>(注意係多數, 唔係全部. 女士們別打)
你唔加呢句我真係會打XD

>>iPhone 好, game 又多. 不過如果要 excel, 可能又係 WM 好 d
咁如果我主要係用黎上網﹐記事﹐聽歌 and 偶然影相呢﹖

(p.s. android OS又如何)

TOP

iphone 3g

TOP

iPhone 3GS個個都係,佢唔係的話俾人問到口都啞。
至於excel方面根本無問題。
最理想係個iTunes U真係學唔少野,很有建設性。

TOP

原帖由 tsubasa22 於 2009-9-22 09:55 發表
其實有無人諗全由iphone 轉Hero ?

有,之前玩過FD部HERO,發現HERO聽歌音質重好過IPHONE!而且個音樂介面都唔錯!
同埋見到可以打T9中文...真係好感動...

[ 本帖最後由 lucky2797 於 2009-9-29 16:42 編輯 ]

TOP

Hero VS 3GS (YouTube Video)
上網找到兩段咁既Video

手寫
http://www.youtube.com/watch?v=QT0Z_UKRfr8

Smart Dialer
http://www.youtube.com/watch?v=2VltT245FOk

不過如果講玩樂功能又好似 3GS 強 D

不如買晒兩部

TOP

你女友會唔會鐘意Hello Kitty?
我識個女仔為左個Air Jacket Hello Kitty 去買部 iPhone,
重為左要我幫佢整我老婆用緊個Hello Kitty Theme請我地食餐勁。
http://whiteappleer.blogspot.com ... -airjacket-for.html

TOP

俾埋個 Theme 你睇



[ 本帖最後由 arrychiu 於 2009-10-6 06:21 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

iphone really more apps and support

TOP