原帖由 Mathk 於 2009-7-19 03:03 發表
「可以當新賣出去的那種」  
網頁聲明可以當保修卡條款更改

老翻始終係老翻,山寨始終係山寨

上過佢官網睇過!都應估到呢間是咩公司,一有客戶話有咩問題(當中可能有假)就有大批魅X顧用的打手人身攻擊,狂小六,七頁都無官方的人出來解釋,重有你地有冇發覺佢好多早泄固件,官網永冇bate版的固件發佈(好可能一旦有問題導致硬件不能使用佢官方就會唔保,呢個是我的想法,不能當真)這你說是一間公司官方網站的正常做法嗎?
我現在上佢官網都是睇有冇新固件就算,都不敢說電話會有咩問題(怕比人小).

[ 本帖最後由 ayk1569 於 2009-7-19 04:02 編輯 ]

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-7-18 17:21 發表
深圳電視台: 魅族M8手機質量及售後問題嚴重

有用户反映M8接收差,應該為質量問題,理應維修或更換。
加上魅族較早前大張旗鼓的三包政策,換機或維修應不成問題。

但事實卻不是.

http://6.cn/watch/11385411.html



Sales 們請解話


呢單野根本搵黎搞
接收差???  地區問題囉    我用咁耐都唔覺差

加上魅族較早前大張旗鼓的三包政策,換機或維修應不成問題。
買果時有保修卡比你睇    自己唔睇就買而家有事就嘈

我覺得m8電話方面比wm好


仲有epc之子   真係一個好稱職既魅黑
魅黑搞出黎既新聞都搬上黎

wm   仲正啦  你又唔講???
Toshiba TG01買機送病毒

wm機有毒     買android仲好啦

[ 本帖最後由 wyman0210 於 2009-7-19 10:02 編輯 ]

TOP

原帖由 casper326 於 2009-7-19 00:49 發表
我都買左部比家姐用~~
用黎睇VIDEO, 聽歌, 睇PDF...
收下EMAIL, 上下網, 佢樣樣都做到足~~
CPU 仲會幾快...  MON 又靚
如果佢EDIT 到EXCEL...
我都會買部比自己用~


遲d會有office  

912 固件wince既電話驅動好似換左

註冊表多左個GSM07_10既文件

而家應該搞緊電話信號問題


912信號唔錯   

TOP

5800出到第2代問題解決左好多

m8就真係搞極都有問題
最新9.15電話收得應該係最好
9.12播rmvb比9.15窒
lag機情況 9.15比9.12好

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-7-19 10:14 發表


遲d會有office  

912 固件wince既電話驅動好似換左

註冊表多左個GSM07_10既文件

而家應該搞緊電話信號問題


912信號唔錯   

我唔介意有無office
但唔該首先搞好聽歌先
真係好差

TOP

原帖由 ayk1569 於 2009-7-19 02:49 發表

其實睇你點睇M8,如果你當佢是MP3/MP4符帶電話功能就很定是合格的,如果你當佢是智能電話就垃圾都不如,我用M8差唔多5個月的睇法,早2日因為觸屏壞比舊水換部新,發現所為新固件(9.0.5)話上綱快,電話接收好等等都是meizx官網的打手編做的假像.買呢個電話咁耐先知咩叫床板夾x袋.


你咪玩啦
0905上網慢到冇朋友
你上網就要去0910以上
同埋冇人講過0905上網快喎
你D料係邊度收返唻

TOP

原帖由 ayk1569 於 2009-7-19 03:58 發表

上過佢官網睇過!都應估到呢間是咩公司,一有客戶話有咩問題(當中可能有假)就有大批魅X顧用的打手人身攻擊,狂小六,七頁都無官方的人出來解釋,重 ...

大陸人既用詞同我地唔同喇...  佢既早泄版  即係BETA 既意思....
不過你見其他大廠..  個FIRMWARE 掛得BETA, 有BUGS 都唔會負責任....

TOP

上電視又如何?!
老翻始終係老翻,山寨始終係山寨,大陸豬始終係大陸豬,垃圾山寨始終係垃圾!:funk:
發生咗既野係永遠無法改變架!

TOP

原帖由 阿峰 於 2009-7-19 12:51 AM 發表


M8雖然仲未完善
但未淪落到叫垃圾掛
同埋新版firmware都有進步

另外5800當時咪又係麻煩多多
又唔見你話佢垃圾既 ??


另回其他想回文既member
請睇清楚發文作者係邊個



I am user of 5800
個os 重是唔stable
容易無啦啦kill d procesws

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP