原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:32 發表


我單佬完 ... 點解個 file 名叫
APP_SW_X1i_GENERIC_TW_CDF1216-5863_KOV_R3AA013.image
係 *.img file 來的 ... 用什麼軟件 improt 去電話到!?

轉返做.bhp 用ruu 就得, 放落TF 卡flash都得
等你report

TOP

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:43 發表

轉返做.bhp 用ruu 就得, 放落TF 卡flash都得
等你report


thx ching ! 是 nbh not bhp...
現在 Flash 中..

TOP

返去玩下個growing panel 先

除左jack 同huly 仲有咩rom 好介紹 ?
jack 大果個好快但佢改左太多野... 唔係好arm 用
其他又要用CE-star 先睇到中文...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:47 發表


thx ching ! 是 nbh not bhp...
現在 Flash 中..


唔知點解...一用返原裝 rom 就覺得佢好垃圾...
所以...我都係決定用返 huly 的 rom =  =

TOP

小弟我未用過WM.
請問而家X1$3,650買唔買得過?

TOP

原帖由 kchu 於 2009-6-30 15:08 發表
小弟我未用過WM.
請問而家X1$3,650買唔買得過?


我買時係 4780 ... 所以我一定係講 , 喜歡就買啦

TOP

我用緊Touch IT 10.1 rom
買返來第一日就flash咗,我覺得好正同埋幾快
6.5我諗遲D先flash la,始終仲未official,flash完一陣又有新update,廢是咁煩

我前排買咗,3880,我覺得真係唔錯幾抵用
可以用一年之後,等android再成熟D就轉android

TOP

咁我準備出手先
CHING有冇D刷機教學比小弟呢
萬分感激

TOP

原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:49 發表
返去玩下個growing panel 先

除左jack 同huly 仲有咩rom 好介紹 ?
jack 大果個好快但佢改左太多野... 唔係好arm 用
其他又要用CE-star 先睇到中文...


有沒有覺得個 Growing Planel 好快 , 但係用電話任何野時就好慢....
轉返 TF3D 個 Planel 之後就好小小, 但係都係慢

TOP