gp01fb 當前離線
進階會員
原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:32 發表 我單佬完 ... 點解個 file 名叫 APP_SW_X1i_GENERIC_TW_CDF1216-5863_KOV_R3AA013.image 係 *.img file 來的 ... 用什麼軟件 improt 去電話到!?
TOP
wueddie 當前離線
原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:43 發表 轉返做.bhp 用ruu 就得, 放落TF 卡flash都得 等你report
EVIS 當前離線
Banned
原帖由 wueddie 於 2009-6-30 11:47 發表 thx ching ! 是 nbh not bhp... 現在 Flash 中..
kchu 當前離線
初級會員
原帖由 kchu 於 2009-6-30 15:08 發表 小弟我未用過WM. 請問而家X1$3,650買唔買得過?
Polynomials 當前離線
中級會員
原帖由 gp01fb 於 2009-6-30 11:49 發表 返去玩下個growing panel 先 除左jack 同huly 仲有咩rom 好介紹 ? jack 大果個好快但佢改左太多野... 唔係好arm 用 其他又要用CE-star 先睇到中文...