jerryjazz 當前離線
進階會員
TOP
keaan91 當前離線
中級會員
antony85 當前離線
ddd531 當前離線
Sherman Firefly
原帖由 antony85 於 2009-6-6 12:42 發表 我依家有d心大心細... 想flash做Google Andriod
stefac03 當前離線
原帖由 keaan91 於 2009-6-6 14:48 發表 XDA search 下啦~... 不過暫時仲係未打得出電話住, 不過可以接電話/用3g上網.. 食電都ok多... 不過已經大躍進架啦~ 始終係用緊wm 去emu android...
goddesstony 當前離線
d0_0b 森靈醫務所!!!!!!!!!!!! ...
原帖由 keaan91 於 2009-6-6 12:31 發表 i am using this~ they have CHT version