寫入讀出 當前離線
進階會員
TOP
simdao 當前離線
原帖由 寫入讀出 於 2008-11-23 22:06 發表 以前睇佢O的相佢機身的黑色係電鍍上去咁, 但係而家實物O的黑色好似係就咁油了一層好厚的黑油, 差好遠, 好核突
笨孩子 當前離線
Phil_123 當前離線
特級會員
市花 當前離線
原帖由 Phil_123 於 2008-11-24 09:54 發表 NDSL, iPhone 3G 頭幾批貨都會裂殼啦 多人要, 需求高既機, 要大量出貨, 有部份批次外觀上有小問題, 唔影響部機既機能就得啦.
mc0756 當前離線
初級會員
jerrychf 當前離線
原帖由 mc0756 於 2008-11-24 12:37 發表 哈哈,你個理論都幾得喎,咁點解仲要買新機,個個買2手咪算囉~
c0232076 當前離線