以前睇佢O的相佢機身的黑色係電鍍上去咁, 但係而家實物O的黑色好似係就咁油了一層好厚的黑油, 差好遠, 好核突

TOP

原帖由 寫入讀出 於 2008-11-23 22:06 發表
以前睇佢O的相佢機身的黑色係電鍍上去咁, 但係而家實物O的黑色好似係就咁油了一層好厚的黑油, 差好遠, 好核突


如果佢個 Keypad  好似 PSP 用料 "透明膠做面而底面上黑油 ~ 咪一世都唔甩 Coating 啦!

家下用 Cheap 膠加厚黑油 ~ 遲早出事

TOP

甩 coating 係由下面條邊開始!

當甩開左個缺口清況就越甩越勁!

其實個 十字 Keypad 個設計真係好有問題! Coating 無包到條邊的正前方! 用下用下個 Coating 同 Cheap 膠個夾口遲早實甩!

TOP

好唔掂....一買新機去包膠先得.....

TOP

NDSL, iPhone 3G 頭幾批貨都會裂殼啦 多人要, 需求高既機, 要大量出貨, 有部份批次外觀上有小問題, 唔影響部機既機能就得啦.

TOP

原帖由 Phil_123 於 2008-11-24 09:54 發表
NDSL, iPhone 3G 頭幾批貨都會裂殼啦 多人要, 需求高既機, 要大量出貨, 有部份批次外觀上有小問題, 唔影響部機既機能就得啦.

個殼裂晒 得返keypad同機肉都冇問題

TOP

回覆 15# 的帖子

哈哈,你個理論都幾得喎,咁點解仲要買新機,個個買2手咪算囉~

TOP

原帖由 mc0756 於 2008-11-24 12:37 發表
哈哈,你個理論都幾得喎,咁點解仲要買新機,個個買2手咪算囉~

呢個世代既道理一向都係咁啦,為撐自己野,咩藉口都出到來

算啦,HTC 質素唔係唔係,只會好在自家野。你 SE 搵得佢代工做 PDA phone 預左比 HTC 抽水兼爛貨,因為好搵唔搵搵 HTC,G1 上 google 都比佢地抽啦,如果唔係個樣點會咁薯?你估 google 想唔想自己第一部電話會咁薯?

TOP

原帖由 mc0756 於 2008-11-24 12:37 發表
哈哈,你個理論都幾得喎,咁點解仲要買新機,個個買2手咪算囉~
我諗野冇咁消極遮...

TOP

HTC 都係負責代工
用D咩料,設計& 程式應該都係SE 負責既wo

TOP