simdao 當前離線
進階會員
TOP
孤兒Joe 當前離線
原帖由 simdao 於 2008-11-10 10:41 發表 其實你有乜software 用唔到? 我裝左好多software 得 Hi-Cal 有d 問題。 而且 xda forum 有 WVGA fix 比d display有問題的 program 行~ X1 又可以裝到有 Xpanel 功能的 Touch HD 個 TouchFLO 3D 又有H264 硬解。所以真係無理由要買 Touch Pro。
原帖由 孤兒Joe 於 2008-11-10 20:22 發表 再講落去我相信都係嗌交收場 我唔會懷疑自己對WM機既了解程度 Anyway,你買左,用得開心,覺得6480值得買就夠了 不過如果有人問我,呢部機值唔值呢個價 我覺得4380就差唔多
hysf 當前離線
中級會員
dochi 當前離線
dm568
原帖由 poyin 於 2008-11-10 16:50 發表 點解會揀返英文版o既? 有咩好處? 我以前淨係用過兩部中文 WM5, now using n95
noname1 當前離線
Banned to Post
原帖由 noname1 於 2008-11-10 21:24 發表 SE X1 而家出都係WM 6,而就算有UPGRADE都是 WM 6.1,而MS 可能出 WM 6.5,未必可以再有得UPGRADE
見習波浪魔術師 當前離線
因近日 EPC 太 lag, 深夜至會上 ...
原帖由 ben_998 於 2008-11-10 01:27 發表 如果你一定要 kb, 我會選擇 x1 啦. 1, x1 個 mon 好d 2, 影相 x1 好d 3, x1 size 好d 4, x1 新 d
康 當前離線
原帖由 見習波浪魔術師 於 2008-11-13 00:56 發表 仲有.. sony 一定保值過 htc.
jasonatepc 當前離線