ce star come from x1 can choose the chinese interface, therefore it it as same as cht version.

BTW, i like eng interface rather than cht interface

TOP

原帖由 simdao 於 2008-11-10 10:41 發表


其實你有乜software 用唔到? 我裝左好多software 得 Hi-Cal 有d 問題。
而且 xda forum 有 WVGA fix 比d display有問題的 program 行~

X1 又可以裝到有 Xpanel 功能的 Touch HD 個 TouchFLO 3D 又有H264 硬解。所以真係無理由要買 Touch Pro。


再講落去我相信都係嗌交收場
我唔會懷疑自己對WM機既了解程度
Anyway,你買左,用得開心,覺得6480值得買就夠了
不過如果有人問我,呢部機值唔值呢個價
我覺得4380就差唔多

TOP

原帖由 孤兒Joe 於 2008-11-10 20:22 發表


再講落去我相信都係嗌交收場
我唔會懷疑自己對WM機既了解程度
Anyway,你買左,用得開心,覺得6480值得買就夠了
不過如果有人問我,呢部機值唔值呢個價
我覺得4380就差唔多


都唔知點解而家D PPC電話 越賣越貴~ 特別係 HTC 果D。

TOP

如果佢出銀色我會比到$4980

TOP

原帖由 poyin 於 2008-11-10 16:50 發表

點解會揀返英文版o既? 有咩好處?
我以前淨係用過兩部中文 WM5, now using n95


兼容性, 速度 英文機都比中文機好~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 noname1 於 2008-11-10 21:24 發表
SE X1 而家出都係WM 6,而就算有UPGRADE都是 WM 6.1,而MS 可能出 WM 6.5,未必可以再有得UPGRADE


X1 已經係 WM6.1 。我返而唔覺得部機無得upgrade 去 6.5。 XDA forum 大把高手。你睇下部 X01T 都有 WM6.1 ROM 就我知啦!

TOP

原帖由 ben_998 於 2008-11-10 01:27 發表


如果你一定要 kb, 我會選擇 x1 啦.
1, x1 個 mon 好d
2, 影相 x1 好d
3, x1 size 好d
4, x1 新 d

仲有..
sony 一定保值過 htc.

TOP

原帖由 見習波浪魔術師 於 2008-11-13 00:56 發表

仲有..
sony 一定保值過 htc.

手機另計....

TOP

我想知佢個16:9茫
用返普通軟件 會唔會好怪?

TOP