你自己都覺得唔對路啦,走啦


我第一份工做三日就炒左個腦細,點解我有料要去屈就自己跟個垃圾

TOP

香港搵好工好難
個個當人萬能
又唔係人工高要求鬼咁多
你自己都覺得唔對路啦,走啦


我第一份工做三日就炒左個腦細,點解我有料要去屈就自己跟個垃圾 ...
Fred_Evita 發表於 2018-6-11 23:04

TOP