556556bt 當前離線
特級會員
多數都係打工,識同同事溝通就得,大公司反而要識印式英語,outsourcing呀! ... computingcat 發表於 2017-6-5 01:17
TOP
laputafish 當前離線
進階會員
細公司黎講.. PM都要寫code.. 7h1r733n 發表於 2017-6-5 09:47
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
edl0025 當前離線
中級會員
會唔會有好多大陸客?? 了無虛幻 心如明鏡 聖人 發表於 2017-6-3 20:56
cise4832 當前離線
Jimmy0911 當前離線
回覆 cise4832 其實都係溝通到OK 唔洗話英文要點點點 Jimmy0911 發表於 2017-7-3 18:26
回覆 cise4832 呢D都係睇 就算普通書寫都唔洗ielts >7 既 Jimmy0911 發表於 2017-7-3 20:02