多數都係打工,識同同事溝通就得,大公司反而要識印式英語,outsourcing呀!  ...
computingcat 發表於 2017-6-5 01:17



    絕對係.... ~~ 印印英文.. 真係要tune 過...

TOP

細公司黎講.. PM都要寫code..
7h1r733n 發表於 2017-6-5 09:47


可能職位升左, 工時長左, 工作性質,人工無變

TOP

想問下點可以入行做Programmer?

TOP

會唔會有好多大陸客??  

了無虛幻 心如明鏡
聖人 發表於 2017-6-3 20:56



    吾只做PROGRAMMER,
做香港人都應該要識普通話

TOP

寫code英文水平比較重要

TOP

回覆 15# cise4832


    其實都係溝通到OK
唔洗話英文要點點點

TOP

回覆  cise4832


    其實都係溝通到OK
唔洗話英文要點點點
Jimmy0911 發表於 2017-7-3 18:26


唔只溝通問題
仲有睇documentation, code, comments, 書, 甚至paper etc

TOP

回覆 17# cise4832

呢D都係睇
就算普通書寫都唔洗ielts >7 既

TOP

回覆  cise4832

呢D都係睇
就算普通書寫都唔洗ielts >7 既
Jimmy0911 發表於 2017-7-3 20:02


咁當然, 我只係話英文水平比普通話重要

TOP

回覆 19# cise4832


    岩呀 普通話
就算差極佢地都聽得明
書寫又無問題

TOP