ahuo 當前離線
中級會員
最後照沖XDD P2SC 貴幾舊但勝在買到 唔知肯唔肯發貨... hambaba 發表於 2025-10-22 21:29
TOP
hambaba 當前離線
進階會員
貴幾舊?直接發香港? 你落到單賣家應該會照發貨的 ahuo 發表於 2025-10-22 21:36