本帖最後由 bam1a 於 2016-3-28 20:54 編輯
手机進入飛行狀態, 無电話  whatsapp 可入!
wijklm 發表於 2016-3-28 16:56



咁樣咪雞肋囉
手機一部合格嘅至少800-1k左右開始
但無理由爲咗部olo而買多部士啤,畢竟通話機同wtsapp對於部分人重要下,冇得離手
仲有olo呢個名好有惡意

TOP

手机進入飛行狀態, 無电話  whatsapp 可入!
wijklm 發表於 2016-3-28 16:56



唔比電話入都事少, 無左部手機幾粒鐘都幾煩.
如果要買多部手機比佢用, 又好似有點唔值.

不過, 如果佢真係做到, 細細部又平平地, 應該幾吸引人. (成事既話)
唔知佢對電話有乜野要求, 搵部舊機玩到就正.

TOP

本帖最後由 wijklm 於 2016-3-29 15:52 編輯
唔比電話入都事少, 無左部手機幾粒鐘都幾煩.
如果要買多部手機比佢用, 又好似有點唔值.

不過, 如果佢 ...
Super169 發表於 2016-3-28 23:32


我支持 手機3D的原因:

1. 我的 desktop 及 notebook 早已收埋好耐,所有嘢都靠哂一個8.4 tablet phone;

2. 此方法打印應好靜,唔怕嘈住老虎,午夜打印更啱,唔怕俾老虎話我阻住睇電視;

3. 我有多部退役手機 。

.

TOP

回覆 73# wijklm

ching, 你係咪back 咗OLO ?

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

回覆 74# ustkl


冇,見对 developer 咁多負評,冇back!

但欣賞其構想,佢不成, 未來必有人成功。

正探討DiY可能!

TOP

Back左…如果發到貨會出開箱文…

TOP

最近 oLo個官網上唔到,

唔知係咪有事!

TOP

本帖最後由 ustkl 於 2016-4-10 17:20 編輯

一些資料更新。

1.OLO 是用聲音讓手機控制印表機本身的(20/18 kHz frequency)。
2.樹酯的罐子是黑的,拍照是為了效果才用透明罐子。
3.100ML樹酯15USD。
4.因為用手機的聽筒做聲音控制,必須是手機。平板GG。
5.列印面積固定是76mm x 128mm x 52mm 不管手機多大~
6.OLO要用伺服器切片,要電腦端上傳到他們的server,切完下載回來變.olo檔然後傳給手機。
7.層高由0.035mm ~ 0.2mm。
8.官方有計畫要做一體6K的印表機 450*450高度未知。 2017/11月
然後官方發布了一張層高0.1MM的圖。

來源自 https://www.facebook.com/groups/ ... k/1003522543018671/

TOP

控制打印機就用聲筒...
明明藍牙就算係舊世代都應該夠快操機喎,反正印野隨時要差住電,standalone做嘢
微波基本唔影響resin效果,聲音會隨機器個喇叭有差距,可能係可靠程度嘅關係先採用????
感覺好化學
最後,點解重要做cloud computing

TOP

見不到有 新/真 的 demo片 。

不知 oLo成品 出貨了沒有?

舊demo片, 平台上升時 不断跳躍,不大真實 。

TOP