回覆  絕對好奇


步驟 10 試過,
只係用我粒 i7-4790 (4核8線程) 既其中一個線程做野,
其間有由第1個線程 ...
dtom 發表於 2016-1-26 01:50


i7-4790+1

TOP

回覆 57# Super169

回覆 59# Super169

師兄真係夠朋支,辛苦哂!
睇師兄嘅結果應該係粒cpu嘅效能比較重要,
你粒i7-4930k雖然係上兩代嘅產物,但係已經比我快好多倍,
你每拉一下等兩分鐘,我就要等十幾廿分鐘,
睇嚟都係時侯要轉會嘞!如果整返粒兩千蚊嘅intel u,再執返塊一千蚊嘅板,
如果三千蚊到做到師兄嘅速度,小弟都可以接受嘅!

再次多謝師兄嘅幫忙,天寒地湅都肯出手相助,感激!感激!

TOP

回覆 60# dtom


ching 只係一支 thread 做野?
奇怪喎, 我個圖有好多時間都同時幾支 thread 行緊, 雖然 usage 好低, 但都唔係停哂.

當佢做完之後, 我放哂手再 ching, 本身無乜 utilization 的.  

呢個圖係我開住佢個 model, step 10 做完放低一排 cap 既, 基本上無 background task 的.
20160125-005.jpg

對比番之前 step 10 cap 既圖, 佢好似識得同時行幾支 thread 去做.
會唔會因為 ching 有繪圖卡, 原本用幾支 thread 做既野, 佢比哂張卡做呢?

TOP

回覆 60# dtom

唔該師兄,同super169師兄一樣,真係夠朋友!
睇结果同super169師兄嘅结果差唔多,i7-4790真寶價2210,
再配塊平平地嘅板,合乎我三千蚊嘅筆直目標!
等下個禮拜放假去砌返部機先!
真係唔該哂師兄!

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-1-26 02:27 編輯

回覆 63# Super169

OS 問題? 我用 Win7
CPU01.jpg
CPU02.jpg

TOP

回覆 62# 絕對好奇


有樣傻瓜野唔知 ching 有無興趣試既...唔用 page file.

基本上我主張買夠 RAM 唔開 page file 的, 行 Windows 會順好多.
其實家陣 D 機有得十幾GB 既, 除非你玩 D 好大既 file, 而個 app 又唔識自己分開做野.
又或者你同時行好多個 VM, 否則, 唔開 page file 仲好.

照我頭先一直睇住, D ram 都無跳過上去, 即係 6 GB 左右就夠用.  你本身都應該夠了.
試下唔開 page, 等 OS 做少 D 野, 減少IO.
感覺 Windows 傻傻地既, 夠 RAM 唔需要 swap 都會無端端 write 下既,  無需要既, 盡量唔好用 page file.

TOP

回覆 64# 絕對好奇

4790 應該都好夠用了.  我張圖 CPU 都好多吉位, 多左係無用既.
我係因為有時要行幾個 VM 試野 (有時我會連開5-6個 VM 的), 所以果時砌左部 6C12T.  如果有位放既, 其實砌買兩部 4C8T 既 機仲好..

ching 快 D 出機喇.

TOP

回覆 66# Super169

我有試過閂過page file,不過平時小弟有養住啲動物,
行行下會話我記憶體耗盡會好大鑊!所以之後我都唔敢閂咗個page file,
不過睇你同Dtom師兄嘅結果,我粒8350同你哋嘅效能差太遠啦!

不過師兄叫到我都試下,一陣話個答案俾你聽。

TOP

本帖最後由 絕對好奇 於 2016-1-26 03:15 編輯

回覆 67# Super169

報告師兄,我由按soft transfrom開始等咗超過五分鐘,
到依家都未出到個多方向箭咀圖示,已經高下立見嘞!
睇怕自2140之後小弟又要過返檔去intel嘞,
平時上網打機都好夠用,估唔到畫公仔嘅要求咁高,
想等埋zen出嚟先睇下轉唔轉會,不過諗諗下要換埋ddr4,
加埋呢個測試都係等佢唔到,一於整返粒4790嚟嘆下先!

TOP

回覆 65# dtom


真係唔 sure, 我用 Win 10, 但照計 Win 7 同 Win 10 都 support multi-thread 既, 只要個軟件支援, 識得分工就得.

ching 張圖, 又真係唔似有好多同時分工既地方, 而且有幾條 thread 幾乎完全無人幫襯.
同我個圖都好分別, 我果度雖然主力都係頭 4 個, 但其餘 8 個都間中跳起下, 而且同時幾個既比例都唔少.
當然, 分工係好難完全話乜都同時幾支 thread 一齊的, 有一部份時間係咁感覺上都似行緊幾支 thread.
不過, 都係等陣上網搵下, 睇下佢本身係咪 support multi-thread 先.
始終 Windows 本身都好多 task, 或者剛好有其他野一齊行, 我攪錯左都唔定.

TOP