3D printer 只係一件工具, 平時有無用, 就睇你點用.
唔識畫既, 上網一樣好多野比你下載黎印, 當然就無左自己一手攪掂果份成功感, 但唔代表部 3d printer 就無用.
而且, 無人一出世就乜都識既, 畫 3D model 都係一樣, 學識先買機, 同買左機邊學邊玩, 無乜分別.
問題在於你有無心去學. 初初畫 D 簡單野, 一樣可以好有用的.
等我真正獻下醜, 呢個係一個好簡單既例子, 我之前畫既 (真係好醜陋既):
http://www.thingiverse.com/thing:275729
一個好簡單既勾仔, 成本超低, 對我黎講已經好實用, 仲印左 D 比同事用.
相信是旦一隻 3d modeling 既軟件, 學一日都已經可以畫到.
但如果無部 3D printer, 我亦都唔會畫件咁野出黎.
有部 3D printer, 可以令你諗多好多野的.
再複雜既, 可以慢慢一步步黎, 有心既就會好似上面 D ching 咁, 做到好多又勁又有用既野.
樓主玩開 DIY 木工, 有無玩 CNC? 我見國內木工網既朋友, 好多都玩埋 CNC 的.
有D野用膠印出黎, 唔可以太精細, 而且硬度有限.
但太複雜既野, CNC 未必出到刀路, 更加無可能穿透去雕刻, 呢方面又要用 3D printer 了.
用 CNC + 3D printer 將唔同既散件組合, 可以做出更多野. |