人人都會遇到的,快啲學下如何弄吧

TOP

又想請教, 昨日砌回擠出機後, 打印D 料唔識入去擠出機, 試過 bypass ams, 伸條料入去, 佢都唔食. 會唔會係擠出機修彈弓上得太實, 搞到佢唔識郁呢?

TOP

又想請教, 昨日砌回擠出機後, 打印D 料唔識入去擠出機, 試過 bypass ams, 伸條料入去, 佢都唔食. 會唔會係 ...
雀雀 發表於 2024-5-30 12:23



    手動入料要用panel load filament , 才會加熱入料wow

TOP

本帖最後由 雀雀 於 2024-5-30 21:11 編輯
手動入料要用panel load filament , 才會加熱入料wow
xo_ox 發表於 2024-5-30 20:55


有啊,我見佢加熱到250度。但係啲料送到埋口,佢都唔識落去。
其實有兩個問題,第一就係嗰擠出機唔識食料,連d 齒輪都唔轉。第二就係部機唔識叫個AMS送料

TOP

拆左佢砌多次就上到料,不過都係話擠出機有問題,再研究下先

TOP

拆左佢砌多次就上到料,不過都係話擠出機有問題,再研究下先
雀雀 發表於 2024-5-30 15:55



   
要check清楚是否清曬啲料,齒輪前後有小小位,
要找支幼管通一通,小小的料都會布錯的

TOP

本帖最後由 Offer 於 2024-5-31 17:39 編輯
又想請教, 昨日砌回擠出機後, 打印D 料唔識入去擠出機, 試過 bypass ams, 伸條料入去, 佢都唔食. 會唔會係 ...
雀雀 發表於 2024-5-30 20:23

把AMS電綫拔出令佢覺得冇AMS就可以用外掛丝

TOP

我突然好像記得,我好似都試過有一次料斷在頭上. 我拆左, 做一次 Cold Pull 就搞掂.

TOP

本帖最後由 Offer 於 2024-6-1 12:25 編輯

https://makerworld.com/zh/makerlab/tripo3D?from=makerlab

3D 模型生成技术

螢幕擷取畫面 2024-06-01 122102.jpg

螢幕擷取畫面 2024-06-01 122308.jpg

螢幕擷取畫面 2024-06-01 122501.jpg

TOP

原來仲有一粒係裏面.

IMG_4294.jpg

TOP