回復 40# wah214

咁!師兄要幫我哋做開路先鋒啦!
不過ABS-H係平過ABS,至於佢哋有乜分別,
小弟就唔係太清楚嘞,等有用過嘅師兄解答.

TOP

回復 41# 絕對好奇

我都想,不過我訂果部機要出年2月先送到.......
有心無力......
btw, 有機又有興趣的師兄可以PM問我。   

TOP

ching,  呢兩卷就係你所無既 金 銀 色了, 係咪好羨慕呢.

20130727-f.jpg

同我預期一樣, 隻金一點也不金, 銀同灰唔知點分....可能灰係偏黑一點, 而銀就偏白一點吧.

TOP

唔用支付寶?@@
A君 發表於 2013-7-26 15:23



    當然係用支付寶,但也要入錢去支付寶所以先有0.79匯率,用visa和pps死得

TOP

當然係用支付寶,但也要入錢去支付寶所以先有0.79匯率,用visa和pps死得 ...
Offer 發表於 2013-7-28 00:53



ching  你係大陸有 account 入錢, 定係用其他方法?  
買淘點計落有時仲貴過 VISA,  而 PPS 都好似有 charge.
我成日懶上大陸開戶, 唔知有無好方法可以簡單入錢 唔駛比手續費, 我家陣都仲係益 VISA 的.

TOP

回復 43# Super169

啲色要印咗出嚟先知架!好似啲透明膠絲如果印得簿只睇到半透明,
印得厚啲,佢會變成珍珠色都好靚架。

發雞盲睇唔到金、銀色!重要比人串燒魚蛋!

又有機又有大量子彈,師兄你依家就夠哂風騷啦!

TOP

回復  Super169

啲色要印咗出嚟先知架!好似啲透明膠絲如果印得簿只睇到半透明,
印得厚啲,佢會變成珍珠 ...
絕對好奇 發表於 2013-7-28 03:22



我家陣一事無成, 好慘.....仲未成功印到件野, 真係有膠用咩.

或者, 再失敗的話, 就搵舊 cube 印下, 我估點都印到出黎掛.
整舊金磚都好, 簡簡單單, 段估唔會衰掛, 又可以引誘下 ching.

TOP

TOP

回復 44# Offer
ching 可以考慮用wepay~
唔收手續費, 最近做緊1.266~
而家TB都係用佢, 好過用visa,pps

TOP

當然係用支付寶,但也要入錢去支付寶所以先有0.79匯率,用visa和pps死得 ...
Offer 發表於 2013-7-28 00:53


去找換點匯錢去大陸戶口都得. 30蚊handling charge

TOP