我唔係用閃機, 但我記得好似有把風扇吹實個extruder. 撿查下把風扇運作正唔正常。80% 出料唔順係唔關個頭事,大多數係Hotend 上半部散熱不足。印PLA的時候膠料過早軟化令到推料困難。所以現在最流行的E3D都有一把風扇長吹。我試過風扇失靈, 便會有類似這樣的情況。用手動出料未必會察覺倒問題,但真正打印的時候,經過幾次回抽就會Jam。

TOP

本帖最後由 elvinlws 於 2016-5-31 17:05 編輯

回覆 30# g2david

換左條 ptfe, 通埋咀, 效果好少少, 但都唔係好穩定, 行到咁上下, 總有甩漏
試左個 thinwall test, L40xW40xH70(mm)

20160528_221944_resized.jpg

20160528_222022_resized.jpg

20160529_160607_resized.jpg

20160529_160639_resized.jpg

TOP

回覆 32# elvinlws


    please change the nozzle

TOP