大家的3DP , 摸機身時有無有觸電的感覺?

TOP

拔掉四个步進缐仲有冇?

TOP

收工再試試,懷疑漏電?

TOP

本帖最後由 dj-x 於 2016-8-19 14:19 編輯

回覆 291# dtom

師兄真係細心同好人
我尋晚打散左部機一次再砌, x 同 y 都係一樣有差距
x : 偏低層 20.40 高層 20.20
y : 接近完美
z : 未重砌之前完美, 砌完 10.35..

之前都係 x > y

TOP

回覆  dtom

師兄真係細心同好人
我尋晚打散左部機一次再砌, x 同 y 都係一樣有差距
x : 偏低層  ...
dj-x 發表於 2016-8-19 14:18



x : 偏低層 20.40 高層 20.20

Home -> G1 Z0.05 -> Set Z to 0 -> Print 2020test again

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-8-19 14:52 編輯
收工再試試,懷疑漏電?
diy0627 發表於 2016-8-19 13:39


電源係12V直流電, 就算直接左右手拎住正負, 應該都無感覺...

另外12V火牛插入機既窿周圍係膠片
再接到開關都係被膠片包圍
再到主板又有4支尼龍腳升高
會漏電既機會應該係極低
當然亦唔可以排除任何電子部份會痴機金屬部份
但又去返第一句... 12V直流電該都無感覺

或覺到漏電..會唔會係你自己有靜電問題
我都成日有靜電問題, 但暫時未試過被呢部機電親

又或者你試下機腳下面加膠墊會唔會好啲

TOP

Ching, 第一下射好多出嚟, 邊個參數可以見修改?  Thx.
hktfchan 發表於 2016-8-19 09:04



邊個 slicer?

TOP

想問下如果我送絲有問題,但係我條絲個尾kick住係送絲摩打個銅咀度,想知點樣拆個銅咀出黎?

TOP

回覆 308# 綠袖子


    我都成日click , 先拆白色喉, 之後擰個銀色頭出黎
我有諗過清左送絲夾多餘既鑼絲齒 ( click 絲兇手 )

TOP

本帖最後由 dtom 於 2016-8-19 16:37 編輯
想問下如果我送絲有問題,但係我條絲個尾kick住係送絲摩打個銅咀度,想知點樣拆個銅咀出黎? ...
綠袖子 發表於 2016-8-19 16:01


2邊同時向下壓到底, 然後推一下鐵氟龍喉再出力抽出....
記住一定要壓到底...一定要壓到底... 一定要壓到底 重要既事要講3次...

Push.jpg

然後cut左 pla 膠條頭果2cm 帳左既部份

TOP