本帖最後由 dtom 於 2016-8-19 14:52 編輯
收工再試試,懷疑漏電?
diy0627 發表於 2016-8-19 13:39 
電源係12V直流電, 就算直接左右手拎住正負, 應該都無感覺...
另外12V火牛插入機既窿周圍係膠片
再接到開關都係被膠片包圍
再到主板又有4支尼龍腳升高
會漏電既機會應該係極低
當然亦唔可以排除任何電子部份會痴機金屬部份
但又去返第一句... 12V直流電該都無感覺
或覺到漏電..會唔會係你自己有靜電問題
我都成日有靜電問題, 但暫時未試過被呢部機電親
又或者你試下機腳下面加膠墊會唔會好啲 |