其實AMS唔只係打多色用,好緊要的功能係一卷料唔夠印可以放多幾卷落去佢自動補料

我都係唔鍾意鎖區,所 ...
ecorange 發表於 2024-10-14 23:31


師兄可以係卷料中間加入鋼珠增加重量,我用過効果好好。

TOP

ching, 你咁講太唔負責任了, 嚴重警告, 唔好再毒我了, 我已經好後悔上年買機時無買竹. :hitw ...
Super169 發表於 2024-10-14 19:00

我買左ender 3 v3se 大約2個月左右就出左a1 mini

TOP

師兄可以係卷料中間加入鋼珠增加重量,我用過効果好好。
yfwong68 發表於 2024-10-15 07:47

因為我印左adaptor黎套住啲細卷既料,所以無左間個位黎放鋼珠

唔用adaptor AMS用唔到細卷料

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

而家A1 A1C 香港咩價錢?

TOP

我買左ender 3 v3se 大約2個月左右就出左a1 mini
hambaba 發表於 2024-10-15 08:53



你用緊 ender 3 v3se   但 "成日都會係z縫附近缺料"?

TOP

而家A1 A1C 香港咩價錢?
jerrychan0610 發表於 2024-10-15 12:49

頭先去了解下, A1 原USD399, 而家USD339. 為返HKD2600,
而家香港為一有現貨的賣3150.

TOP

頭先去了解下, A1 原USD399, 而家USD339. 為返HKD2600,
而家香港為一有現貨的賣3150. ...
jerrychan0610 發表於 2024-10-15 15:17

官網要加多30蚊運費
咁就同現貨差帀百零蚊

官網落單都好快,幾日就送到屋企

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 hambaba 於 2024-10-15 18:34 編輯
你用緊 ender 3 v3se   但 "成日都會係z縫附近缺料"?
Super169 發表於 2024-10-15 13:19

係 之前都唔係好覺  以前係多震紋
而家冇震紋但係缺料
我以前係用原廠APP切
不過已經改左做CURA切

TOP

ching, 你咁講太唔負責任了, 嚴重警告, 唔好再毒我了, 我已經好後悔上年買機時無買竹. :hitw ...
Super169 發表於 2024-10-14 19:00



我再毒多你一次,  

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 58&pid=42375779

TOP

其實AMS唔只係打多色用,好緊要的功能係一卷料唔夠印可以放多幾卷落去佢自動補料

我都係唔鍾意鎖區,所 ...
ecorange 發表於 2024-10-14 23:31


AMS 入料出料會唔夠順滑,成日都要出出入入幾次,可能因為我多數都係用細過一kg嘅料,卷料唔夠重量導致呢個問題
Ans: Yes, 用返標準1kg 膠線轆, 最好係用返Bambulab嘅

TOP