chris3971 當前離線
中級會員
嗰蓋...係未離罩哦,紅色箭咀指嗰啲位置係未會漏光哦,如果係嘅,我覺得你用師兄建議話遮光布嗰個好啲 ... alancck 發表於 2018-8-28 07:58
TOP
如果太陽直接照射, 任何可以防UV的胶片都頂唔順, jerrychan0610 發表於 2018-8-28 09:03
睇左你部機個樣,我諗用遮光布最方便 :D 一係自己加一些膠條封返那條通到光的位,好似雪櫃咁. :P ... qkuser 發表於 2018-8-28 11:01
bam1a 當前離線
進階會員
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
回覆 jerrychan0610 放幾個月,雖然係懶,我都明 但唔驚氧化咩? bam1a 發表於 2018-8-29 03:10
如果用遮光布頂唔頂到? chris3971 發表於 2018-8-28 23:08
alancck 當前離線
如果遮光布都唔得,我念無野可以頂到囉. 但睇唔到入面情況. jerrychan0610 發表於 2018/8/29 08:57
其實最間單, 用個紙盒就OK jerrychan0610 發表於 2018/8/29 09:41
如果遮光布都唔得,我念無野可以頂到囉. 但睇唔到入面情況. jerrychan0610 發表於 2018-8-29 08:57