嗰蓋...係未離罩哦,紅色箭咀指嗰啲位置係未會漏光哦,如果係嘅,我覺得你用師兄建議話遮光布嗰個好啲 ...
alancck 發表於 2018-8-28 07:58



做工唔係咁好

TOP

如果太陽直接照射, 任何可以防UV的胶片都頂唔順,
jerrychan0610 發表於 2018-8-28 09:03



如果用遮光布頂唔頂到?

TOP

睇左你部機個樣,我諗用遮光布最方便 :D 一係自己加一些膠條封返那條通到光的位,好似雪櫃咁. :P ...
qkuser 發表於 2018-8-28 11:01



其實我想加埋排氣,因為次次印都有味

TOP

回覆 4# jerrychan0610


    放幾個月,雖然係懶,我都明
但唔驚氧化咩?

TOP

回覆  jerrychan0610


    放幾個月,雖然係懶,我都明
但唔驚氧化咩?
bam1a 發表於 2018-8-29 03:10



    我放左多過半年, D胶水仲係度.

TOP

如果用遮光布頂唔頂到?
chris3971 發表於 2018-8-28 23:08


如果遮光布都唔得,我念無野可以頂到囉.
但睇唔到入面情況.

TOP

如果遮光布都唔得,我念無野可以頂到囉.
但睇唔到入面情況.
jerrychan0610 發表於 2018/8/29 08:57

如果同ironman嗰部xcube一樣,都係用 raspberry pi 嘅話,應該可以加cam仔嚟睇成形情況...

TOP

其實最間單, 用個紙盒就OK

TOP

其實最間單, 用個紙盒就OK
jerrychan0610 發表於 2018/8/29 09:41

的確係,用個順豐,DHL紙箱,頂開嗰窿,加嗰抽氣扇,條喉尾伸出窗,有負壓就冇味又擋光...

TOP

如果遮光布都唔得,我念無野可以頂到囉.
但睇唔到入面情況.
jerrychan0610 發表於 2018-8-29 08:57



印緊個陣我都唔會點去睇佢,陣味實在....

TOP