已成功入庫
jerrychan0610 發表於 2017-12-11 18:06



    己經順利到香港。

TOP

己經順利到香港。
jerrychan0610 發表於 2017/12/14 18:35
可唔可以分享下用邊間呢?運費貴唔貴哦其實計1kg樹脂加運費,同係大南街買差唔多
不過有得淘就可以試唔同質地嘅樹脂啦

TOP

可唔可以分享下用邊間呢?運費貴唔貴哦其實計1kg樹脂加運費,同係大南街買差唔多
不過有得淘 ...
alancck 發表於 2017-12-15 07:07



    今次用左4方。
國內佢包邮,寄香港用左2KG,HKD18

我呢部機一定要用佢D树脂。

TOP

仲有机用專用樹脂?咁成品一定要好掂先可以生存

TOP

仲有机用專用樹脂?咁成品一定要好掂先可以生存
ghost2377 發表於 2017-12-17 01:07


機器一般,只有1920X1080,就是簡單,買回來就調平就可以印。價錢也宜。
他是用水洗树脂,用水沖幾下就然後就可以後固化。
因為問過幾間賣树脂的,都話用係呢部機器上的效果無原裝的好。
好在原裝树脂都唔算貴。

TOP