上下都自己印,風扇裝底

TOP

回覆 11# lawhun0083


    hepa 600 mm x 300 mm ?!

TOP

12V風扇擺隔離應該吸唔晒.

TOP

回覆 12# fred2088


    拉直尺寸 300x1100mm

TOP

回復 14 #lawhun0083

可以介紹多D嗎?
12v 用幾多A?
幾多寸風扇?
吹出定吹入?
嘈唔嘈?

Thx

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 15# fred2088

我用WING12裝係底度抽出,電流大約200-300 mA
要好近聽先聽到有切風聽,每日開24小時
我冇PM2.5 tester 所以冇數據比你參考
但開左2日HEPA已經變色,用電筒照空氣,明顯小左好多浮遊塵 
可以DIY 加多個活性碳filter 過濾異味

TOP

回覆 16# lawhun0083


    完成,
    要再加負離子產生器
    5V 轉12V 板子 - 可用手提叉電器

IMG_20160419_175829.jpg

IMG_20160419_175801.jpg (56.45 KB)

IMG_20160419_175801.jpg

TOP

回覆 17# fred2088

   高科技 ... 不過入屋唔知幾時會好像自我DIY般平 ...
    http://unwire.hk/2016/04/29/ncco-air-filter/people-interview/

TOP

回覆 18# fred2088

睇完篇野後, 覺得NCCO好似係講一塊分解層, 可以將有害物質進行化學分解成無毒既水同二氧化碳同其他無毒物質, 咁點解佢唔將NCCO造成一塊filter咁, 等D人放喺冷氣機, 空氣淨化機等會抽風經過filter既電器, 咁咪好易普及?

TOP

回覆  fred2088

睇完篇野後, 覺得NCCO好似係講一塊分解層, 可以將有害物質進行化學分解成無毒既水同二氧 ...
bunbunlui 發表於 2016-4-29 15:57



普及除咗商業層面,仲要係價錢上可以容許正常人使用
NCCO 我驚係佢出好高價於傳統機,係民用層面未有公司招徠
佢另一樣出路可能係要搵人脈幫手代理或者傳銷,或者將使用層面廣泛化(點解淨係空氣清新機,或者有另一種用途or小型化)
再唔係就做愛迪生啦,愛迪生開咗間GE先可以令世界有電嘅存在,無人話好多科學家一定淨係做科學研究先得,大把科學家都會諗住營商宣傳自己嘅發明

TOP