好簡潔, 所有底板電機同線都收埋晒O係機底, 靚仔晒

TOP

回覆 10# fred2088

    連主板,進絲步進及鋁床 要 2.5 KG ...
IMG_20160322_203425.jpg

IMG_20160322_204006.jpg (75.33 KB)

IMG_20160322_204006.jpg

TOP

頂點解唔加埋圓角
又靚仔啲又有角碼加固!
dtom 發表於 2016-3-19 16:54


同感 , 整體觀感外型會統一好多同高級唔小  , 一係就全部玩直角

TOP

回覆 13# netmen


    kalo2000 師兄幫手設計K-mini 的外型 !!!!
    請多給建議....

    IMG-20160330-WA0009.jpg

TOP

回覆  netmen


    kalo2000 師兄幫手設計K-mini 的外型 !!!!
    請多給建議....

    ...
fred2088 發表於 2016-3-30 19:26


圓角好睇D

TOP

嘩!即時升呢咗!好有實驗室D專業儀器feel!
勁正!

TOP

好靚仔

via HKEPC Reader for Android

TOP

無意中見到依個!

TOP

無意中見到依個!
palpatrick 發表於 2016-4-12 17:44



    呢部係已絕版好機,indiegogo成功衆籌後有一直改良到V3,效果非常好。但最後都係無能力出哂啲貨比啲backer而個campaigner最後走佬人間蒸發。好彩攞到部絕版機嗰啲backer,而家無零件換都好頭痕。

TOP

回覆 19# Demonxz


    做Backer真係除咗攞個心出黎,仲要攞埋個胆出黎!
Zano走數大家都知道!但如果你用信用卡找數(唔係paypal),
就可以disbill,不過要追數咁追卡公司先得!

比大家回顧一下先!
http://unwire.hk/2015/11/19/zano ... ng/life-tech/drone/

TOP