提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

公司用堅Z18, 公司有需要唔慳得
MartinChiu 發表於 2016-1-27 15:55



樓主 2-3000 蚊 budget, 你可以幫佢買到部 Z18?  
仲有無多部, 我都想要.

TOP

回覆 12# Super169

自己都係用三角機

公司有需要用都無計

TOP

其實大概 15x15cm 或 20x20cm 都可以了.
因為我唔知有無標準才說 A4 紙, 大家都知 size 嘛.
二三千我都估倒唔係幾得架勒.... 不過六皮又誇左 d.
咁基本入門級大約幾多?

一般廠都好多時比 STEP, PRT 檔我地. 哩 d 檔一般駛唔駛再轉?

TOP

回覆  IanW


正如樓上 ching 講, 可以印 A4 紙呎吋既, 真係好大部了.  
我隻閃豬仔肯定唔得, 絕世兄果隻 ...
Super169 發表於 2016-1-27 16:06


成事的話, 學果個都係我架勒. 而家仲有無書教哩 d 野? 定係都係問谷歌?
有無 site suggest?

Thx!

TOP

]回覆 11# whitechunk

我部透明藍,就貴d,因為料貴d

1 (2).jpg (17.08 KB)

1 (2).jpg

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  IanW


15x15cm 咁淘寶2千人仔貨的可以鳥

BUT好彩返來砌完小TUNE就印得  

...
whitechunk 發表於 2016-1-27 16:54


咁恐怖?

暫時搵左兩隻, 真係唔識分, 乜野叫好, 乜野叫唔好.
http://world.taobao.com/item/522 ... 9623996831.7.SCOK7M
http://world.taobao.com/item/521 ... 4.0.0.Az2TMY#detail

TOP