我部係舊版, 上年已經砌左, 只係我將佢個同步帶轉左用wire, 佢近排放左個新版既design出黎, 應該係改良左好多野同易砌好多, 我睇過佢新版既相, 有BOM既話應該自己砌都唔難砌

TOP

本帖最後由 julyxiv 於 2015-2-25 07:32 編輯

回覆 3# bunbunlui

Wire我未用過所以只是擔心, 既然師兄用過又收貨便可以了.  多一個問題請教, (我目測)這部機是否用遠程送絲? 雖然好多機也是proven用遠程, 比起用wire, 遠程又多一重難度比自己挑戰, 要砌同Cal得好部機要好花精力. 雖然擔住個stepper四圍走要多D位同空間, 但可能並沒有你想像咁嘥位, 一般stepper只係42mm 濶, 無責任估計下, 只係一支axis濶了最多42mm而已. 但就冇哂wire / 遠程煩惱.

Laser cut我都試過下, 用亞加力就翠(之前師兄提咗), 木板就易變型(彎)要加補強, 要做到嘢都幾煩, 拎出街laser cut每件parts切口有虛位(0.x mm), 好多難關要過喎.  師兄之前已經砌到一部都真係唔係講少, 利害

BTW, 師兄用邊隻pully去拉wire的? 是否有淘寶Link可以share? 雖然我唔打算用wire做3D printer, 不過拉wire也可以做好多嘢"玩"自己

TOP

另外想請教師兄是如何做到用wire去定位?如果在pully出線疊線,圓周會改變; 要令線排列整齊地繞,要有機關guide住佢,唔容易喎

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2015-2-25 10:24 編輯
呢個又唔算真係CoreXY機, 我每個步進都只係控制一個軸, 左邊個係控制X, 右邊控制Y, 兩者唔需要協調去行
而W ...
bunbunlui 發表於 2015-2-24 23:50


  "見得下人既成品"嘛...  已算不上了呢.   這個質量, 大概只有 MendelMax 和 Ultimaker 一類, 有重大設計失誤的機的質量.   請注意你的圖中, 模型表面的不規則坑紋.  這個硬體缺陷所至的壞影響, 是不管軟體如何聰明, 用家如何校正, 也修正不了的.  

設計對白: "差少少之麻, 唔重要啦".    重要, 成品的Finishing, 就是這麼爭一日之長短, 差這少少, 質量已隔萬重山...

TOP

回覆 7# bunbunlui

CoreXY 現在巳用在一些打印平台上,只是一些人不知的,
你的設計幾好a...
想問師兄你是用4988?你只是欠一些東西就可以好過其他的機了。老力a..

TOP

回覆 10# Super169


    正版 Tinyboy 要 3 月先放出來 ....
   自己砌的
   我是跟樓主砌的 .... 但印好細 ... 80x80x80, 及可能D亞加力唔好,一大力D就 烈 ....

TOP

回覆 6# ma_hty


    3DR Delta Printer 的作者 的多部機都是行絲的 ... 他是 http://richrap.com/  ...

Richard Horne (RichRap) is an Electronics Engineer, Product Designer, Salesman, and Problem Solver working in a wide range of industries and applications, across many platforms and technologies for the last 20 years.

TOP

TOP

3DR Delta Printer 的作者 的多部機都是行絲的 ...  他是   ...

Richard Horn ...
fred2088 發表於 2015-2-25 10:42


用 絲線傳動 雖是勉強可以,但是... 用同步帶可簡易令質量提升幾倍喎,除了貴少許之外,是完勝絲線傳動的。那幾十人仔,就別省好了。

TOP

回覆 18# ustkl


    因他在線上做了一些東西,和線有一些東西比帶好一些.請留意la.

TOP