Offer 當前離線
Moderator
>>我有時候甚至會覺得... "唉, 仲未用完, 到何時才能再入貨呢?" 這句有共鳴,尤其D顏色強差人意時,掉左佢又 ... ghost2377 發表於 2015-1-13 00:52
TOP
elvinlws 當前離線
進階會員
X2, 使用量少果 d 膠又驚放得耐, 脆化等變質 elvinlws 發表於 2015-1-13 09:48
ghost2377 當前離線
中級會員
吾曬太陽就不會變脆 Offer 發表於 2015-1-13 10:31
ma_hty 當前離線
野鴿愛俯衝
回覆 ghost2377 擔心多了, 我的膠料, 回南天硬拼霧氣, 炎夏正午窗邊暴曬, 還是好好的. 說膠料受潮/暴曬 ... ma_hty 發表於 2015-1-13 19:34
Roz 當前離線
"雪死都"話:室內燈光一樣曬黑,紫外線不容忽視 唔通D膠要搽定防曬?一係鎖入黑房? ... ghost2377 發表於 2015-1-13 19:25
fkjohnny 當前離線
回覆 fkjohnny > 係啊,問過一兩間,平均要成7蚊 1cm3, 如果按呢個單價,一個5cm*5cm*5cm既嘢,咪要成9舊水? ... ma_hty 發表於 2015-1-12 17:31