我見唔係咁複雜先小試牛刀咋
出敎學我怕我會爛尾 :P
SleepyPrince 發表於 2014-7-23 16:25



支持出教學,畫圖係3d printer 主要元素之一,見到舊野想印又唔知點度尺寸,又唔識畫,人世間最悲慘莫過於此

TOP

支持出教學,畫圖係3d printer 主要元素之一,見到舊野想印又唔知點度尺寸,又唔識畫,人世間最悲慘莫過 ...
gboat 發表於 2014-7-23 19:24


我自己都係近排對 3D printing 有興趣先搵 video 睇嚟學
好唔専業, 出教學隨時教壞人
出個討論 post 簡單講解吓還可以
當大家一齊學吓野

TOP

我自己都係近排對 3D printing 有興趣先搵 video 睇嚟學
好唔専業, 出教學隨時教壞人
出個討論 p ...
SleepyPrince 發表於 2014-7-23 19:32



期待師兄入門教學

TOP

我自己都係近排對 3D printing 有興趣先搵 video 睇嚟學
好唔専業, 出教學隨時教壞人
出個討論 p ...
SleepyPrince 發表於 2014-7-23 19:32



    支持你出個討論 post 簡單講解吓

TOP

回覆 14# Offer

我過兩日放假試吓寫
希望會有其他CHING們指點

TOP

回覆 12# SleepyPrince

小弟都支持師兄出教學篇!
其實唔洗驚話會教壞人,可以用呢個post嘅子彈繪劃過程開始,
咁樣比較有信心同容易落筆,其他人亦容易睇得明。

ps:師兄亦可順便推薦一啲基本教學視頻。

TOP

我會用RHINO 畫

TOP

支持師兄出教學

TOP

我自己習慣用creo 或者 solidwork  , 其實去誠品或者深水埗都有好多cad書買 ,我都有幾本入門到進階都有,就咁講真係好難教到,好多野都需要一步一步跟書學或者上堂

TOP

solidwork易用,還是Autocad易用些?

TOP