本帖最後由 shaqiu 於 2014-7-26 19:37 編輯
唔好意思, 講得唔清楚, 我係想講個 Fan Duct Type, 見黎黎去去都係正面吹, 左右吹同 360包圍吹, 唔知邊款 ...
elvinlws 發表於 2014-7-25 16:30



   这几个其实都不合适, 冷却是要对准喷嘴下面一点,越准越好, 需要小风量, 高流速。 普通散热风扇是大风量,低风压的,出风口如果很小,风量损失很大,效果不会好,这种出风口设计应当配合高风压的涡轮风扇来用,可以参考replicator2的风扇设计

TOP

本帖最後由 ma_hty 於 2014-7-26 22:11 編輯
这几个其实都不合适, 冷却是要对准喷嘴下面一点,越准越好, 需要小风量, 高流速。 普通散热风扇是 ...
shaqiu 發表於 2014-7-26 19:32


高手啊...

> "... 需要小风量, 高流速 ..."

少許修正, 應該是大風量吧.  (  男人, 就係要"大"!)
當風經管道由小孔吹出, 而同時要提供大風量, 就會需要高流速.   風量小, 就沒戲了.  (... 大和小是比較, 沒有比較的目標, 有點暈眩了 ...)


順帶一提, 渦輪風扇其實不太管用, 氣壓足夠的話, 風扇就會吵翻天了 (噪音音量 跟 手提電腦喇叭的最大音量 相約)

TOP

高手啊...  

> "... 需要小风量, 高流速 ..."

少許修正, 應該是大風量吧.  (  男人, 就 ...
ma_hty 發表於 2014-7-26 20:58



    可能係因為壓力一大D普通風扇仔就會冇力

TOP

可能係因為壓力一大D普通風扇仔就會冇力
170402 發表於 2014-7-26 21:22


哎呀呀... 風量 和 風壓, 是風扇本身的限制, 不是你想風壓提高, 風壓就可提高.  你需要換一把大風壓的風扇, 才能提高風壓.  關於 風量 風壓, 之前粗略地算過一下... http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2 .

TOP

哎呀呀... 風量 和 風壓, 是風扇本身的限制, 不是你想風壓提高, 風壓就可提高.  你需要換一把大風壓的風 ...
ma_hty 發表於 2014-7-26 21:30



    所以我估應該先會話用渦輪扇...

TOP

回覆  elvinlws

真的要拼打印質量, 打印用風扇 的 風扇罩設計 也是非常重要,
大部份網上得來的風扇罩設 ...
ma_hty 發表於 2014-7-24 10:11


Bridging 有冇得再好 D?

TOP


http://www.thingiverse.com/thing:357674
都係果幾樣, Hotend 溫度, 打印速度, 冷卻速度, 夾得啱就得

TOP



都係果幾樣, Hotend 溫度, 打印速度, 冷卻速度, 夾得啱就得
dtom 發表於 2014-9-4 15:19


呢件想挑戰好耐, 未夠斑住, 有冇 ching 成功?

TOP



都係果幾樣, Hotend 溫度, 打印速度, 冷卻速度, 夾得啱就得
dtom 發表於 2014-9-4 15:19



其實呢個同機種有無關?

TOP

咩機種,咩物料, 都要就返呢幾樣
唔同既只係速度/溫度既數字

即使係同一機種, 唔同打印物料/室溫/濕度都對幾樣有影響

TOP