可以正確調整嗎? 上次我設置好了,但是沒有效果

TOP

本帖最後由 palpatrick 於 2021-3-12 01:06 編輯
可以正確調整嗎? 上次我設置好了,但是沒有效果
xo_ox 發表於 2021-3-10 22:36


試好咗基本嘢,TMC2208 stealthchop 印到嘢,現在只係聽到風扇聲(如果用貓扇可能仲靜), 交返比親爹自行處理,始終升級有一定風險,因為我用嘅係垃圾級35MM 步進,set current 有少少上落都會熱到飛起,有機會熱到溶咗個底殼。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AE6C9).jpg

TOP

本帖最後由 palpatrick 於 2021-3-17 15:58 編輯

終於玩得掂,四個摩打冇過熱!


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1DBC7).jpg


仲可以比較下

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(64175).jpg

TOP

終於玩得掂,四個摩打冇過熱!  





仲可以比較下
palpatrick 發表於 2021-3-17 15:54

嘩 , 用幾粗咀同印幾厚 ? 32bit 那隻手太強了吧  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

嘩 , 用幾粗咀同印幾厚 ? 32bit 那隻手太強了吧   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
netmen 發表於 2021-3-17 22:05

0.4 嘴, 層厚0.2

TOP

另 0.4嘴, 0.12層

印咗3粒鐘

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(0095A).jpg

TOP

中秋節快樂, 人月兩團圓

TOP

如果學校要啲學生用3D Print 交功課, 好應該提供足夠嘅機俾佢哋用啦!
https://www.facebook.com/Phineas3DP/videos/1075828999874701

TOP

三部重獲新生嘅P仔
293601120_2329547930517686_6761478126732984314_n.jpg

TOP

呢個係近排流行嘅3D打印挑戰. 咪睇一個波好似好簡單. 部機散熱同埋擠出穩定度差少少都會印咗一pat屎出嚟。

有留意開嘅朋友都會發覺點解個波好似唔同其他咁嘅,因為其他朋友通常印預設值 20mm 嘅細波,我呢個係頂大嘅 40mm 困難程度應該大唔止一倍, 而且仲set咗200%速度,都叫做接近完美地完成。
316305292_10226699032679941_8251826638763252191_n.jpg
316269369_10226699032839945_1839131802075838352_n.jpg
316293733_10226699033199954_4995255653442504649_n.jpg

剛剛將整個打印過程用直播紀錄咗大家有興趣可以睇返。
https://www.facebook.com/Phineas3DP/videos/581727497051651
有興趣印呢個嘢嘅朋友可以去以下網站睇睇。
https://fullcontrol.xyz/?fbclid= ... 7C_s#/models/67cf20

TOP